Gå til innhold

Hvilke trinn tror dere skal tilbake på skolen rett over påske?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Mostly Harmless skrev:

Joda, men når man skal beregne hastigheten på smittespredningen med tanke på åpning av skoler og barnehager, må man ta hensyn til at barn i småskole og barnehage i praksis ikke kommer til å overholde smittevernregler. I pressekonferansen snakket Erna om at de skulle se på muligheter for å åpne skoler og barnehager i en eller annen form, men at smittevernet i så fall skulle opprettholdes.

Små barn holder ikke avstand, så da må eventuelt andre tiltak til for å begrense hvor mange som blir smittet på en gang. Det gjenstår å finne ut i hvor stor grad barn smitter hverandre. Det vi vet, er at en betydelig andel smittede er uten symptomer, og at vi ikke tester tilsynelatende friske og heller ikke en god del av dem med symptomer. 

Men dette sitter det jo folk og vurderer, basert på rådene til landets og trolig verdens fremste eksperter! De vet garantert bedre enn både meg og deg hvordan det er lurt å gjøre det her!

Anonymkode: 573c7...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dette sitter det jo folk og vurderer, basert på rådene til landets og trolig verdens fremste eksperter! De vet garantert bedre enn både meg og deg hvordan det er lurt å gjøre det her!

Anonymkode: 573c7...df9

Ja, det er klart. Men temaet for denne tråden er hva vi hvermannsen tror ut ifra det som har kommet frem av opplysninger så langt. Om du ikke har lyst til å diskutere det, er det bare å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mostly Harmless skrev:

Ja, det er klart. Men temaet for denne tråden er hva vi hvermannsen tror ut ifra det som har kommet frem av opplysninger så langt. Om du ikke har lyst til å diskutere det, er det bare å la være.

Jeg diskuterer det jo.

Anonymkode: 573c7...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...