Gå til innhold

Så når det kommer coronavirusvaksine, så vil den inneholde en microchip?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det er mulig å lage den med microchip er jeg ikke i tvil om. Tvilsomt om det vil bli godtatt i Norge, tror jeg.

Skjer det, blir det null vaksine på meg, det er i hvert fall sikkert.

Anonymkode: a98c2...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

At det er mulig å lage den med microchip er jeg ikke i tvil om. Tvilsomt om det vil bli godtatt i Norge, tror jeg.

Skjer det, blir det null vaksine på meg, det er i hvert fall sikkert.

Anonymkode: a98c2...494

Målet er jo, åpenbart, å chippe alle i verden.

Du skriver at det ikke blir vaksine på deg, men det er altså snakk om å ha kontroll på hvem som er vaksinerte og ikke vaksinerte, og når vi da beveger oss inn i fremtiden, mot det ekstreme, er det da også snakk om å NEKTE de som er uvaksinerte (uten microchip) å gå ut. 

Anonymkode: 115da...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blir nok en nanochip. Microchip blir for stor. 

Anonymkode: c1b78...6f7

Jeg kan ingenting om chips ;) mulig du har rett.

Anonymkode: 115da...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Æsj, ekkelt å tenke på...

Anonymkode: 032aa...b8d

De som da ikke vil ta vaksinen og få chipen sin, får den nok i keipbrødet sitt en dag de minst venter det. :) Eller i noe annet. Efter det offentlige via maskinlæring har ananlysert den enkeltes handlevaner på matbutikken og grundig funnet ut hvilket produkt den enkelte i familien vil bruke. 

Anonymkode: c1b78...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ingenting om chips ;) mulig du har rett.

Anonymkode: 115da...cb0

Jeg foretrekker chips med salt og pepper😜

Anonymkode: ad053...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg foretrekker chips med salt og pepper😜

Anonymkode: ad053...9e6

Lolz!

Anonymkode: 115da...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂 Det tror du den norske regjeringa har råd til? Vet du hvor dyre de er eller? Og at de må settes inn med nål? Ikke en liten en heller, jeg måtte gå ut når katta vår fikk chip for den nåla var STOR! Ikek er de særlig brukbare heller, veterinæren må lete lenge for å finne den hver gang katta skal vaksineres for den vandrer rundt i brystet på den.

Ser for meg at de står med scanner i det man går inn i butikker o.l. for å sjekke om du er chippa!

Anonymkode: ebbc5...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den kommer også med autisme.. og wifi. 

Anonymkode: 293af...15d

Herlig 😁

Anonymkode: 4129f...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den kommer også med autisme.. og wifi. 

Anonymkode: 293af...15d

Og samfunnskritisk levering av Peppes pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to chipper i armene. Disse kan jeg bruke for å åpne døra på jobb, og to-tinns verifisering på jobb.

Jeg har også vurdert å få visa-chip i armen, men da må de skiftes hvert 3 år pga gyldighetsdato, så er usikker.

Å få injisert en chip er ikke bare bare. Det er ikke mange steder man får gjort det.  Min første kunne settes med stor kanyle, mens den ved den andre måtte hun skjære et snitt i huden før kanalynen kunne settes inn. Not going to lie,  det var vondt!

Chip under huden er nok for spesielt interessert enn så lenge. Jeg ser på forum for oss tech-interesserte at det er veldig mange med paranoide forestillinger som tror de er chippet mot sin vilje...

Anonymkode: 49525...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har to chipper i armene. Disse kan jeg bruke for å åpne døra på jobb, og to-tinns verifisering på jobb.

Jeg har også vurdert å få visa-chip i armen, men da må de skiftes hvert 3 år pga gyldighetsdato, så er usikker.

Å få injisert en chip er ikke bare bare. Det er ikke mange steder man får gjort det.  Min første kunne settes med stor kanyle, mens den ved den andre måtte hun skjære et snitt i huden før kanalynen kunne settes inn. Not going to lie,  det var vondt!

Chip under huden er nok for spesielt interessert enn så lenge. Jeg ser på forum for oss tech-interesserte at det er veldig mange med paranoide forestillinger som tror de er chippet mot sin vilje...

Anonymkode: 49525...c35

Jeg smugchipper folk i nakken med blåserør når vi står i kø. Så de kan kan ha mer rett enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, sug lut said:

Jeg smugchipper folk i nakken med blåserør når vi står i kø. Så de kan kan ha mer rett enn du tror.

Hehe, det ville spart meg for tid og smerte. Men da ville jeg gått glipp av å besøke steder som hovedsakelig driver med piercinger og scarification.

På de forumene jeg henger på har de en egen FAQ for paranoide som spammer ned forumet med spørsmål om hvordan fjerne implantater. Det er tragikomisk 

 

Anonymkode: 49525...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...