Gå til innhold

sønnen er bed på hyttetur i helga, hadde dere sagt ja?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Min sønn er bedt på hyttetur med bestekameraten sin og moren og lillesøsteren ( baby på 6mnd ) , er hytte i samme komune som er lov og dra på.

hadde dere sagt Ja her? Jeg er veldig usikker,men samtidlig tenker jeg det er greit, da fhi har sagt det ikke skal være større samlinger enn 5 stk pr gruppe, de er jo 4

Anonymkode: 9e9ee...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, innen samme kommune hadde jeg sagt ja. Men hadde ikke tatt et glass vin til kvelds, i tilfelle moren hadde hatt behov for assistanse. (Når det er sagt har jeg sagt nei til overnatting av den ene lekekompisen her i huset, så jeg er visst ikke helt konsekvent!)

Anonymkode: 1129c...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig; jeg hadde sagt nei. Samtidig ser jeg egentlig ikke noe galt med å sende ham hvis du kjenner og stoler på denne moren (og vet at hun viser smittevett).

Anonymkode: 16f7b...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og kan virkelig ikke forstå at den andre moren som har baby inviterer andre inn i familien i disse coronatider.

Anonymkode: 443d1...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Og kan virkelig ikke forstå at den andre moren som har baby inviterer andre inn i familien i disse coronatider.

Anonymkode: 443d1...c3b

Det er nok av folk som er for dumme til å leve.

Anonymkode: 05ffd...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk ingen som kunne kommet på å spør engang, så mitt svar er selvsagt nei. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Generelt skal man holde avstand til hverandre. Hvis det skulle vise seg å være smitte i en av fammiliene ville det bli spredd til den andre også.

Anonymkode: ed21f...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Og kan virkelig ikke forstå at den andre moren som har baby inviterer andre inn i familien i disse coronatider.

Anonymkode: 443d1...c3b

"i disse coronatider" 😂

Anonymkode: 4787b...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville føles totalt feil nå. For øvrig helt enig med ms marple.

Anonymkode: b45b3...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...