Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på påskehandelen i matbutikken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her blir det litt ekstra på mat. Men jeg har kalkunfilet og kalvestek i fryseren, så blir jo de vi koser oss med. Men ellers litt bedre pålegg, og en del godis til mine 2 tenåringer. Her har og sønnen min bursdag i påsken, og bare marsipanen til kaka kom på over 400 kr. 

Men har brukt mer på mat siden dette startet, for jeg er i risikogruppen, så bestiller da mat fra kolonial eller meny, og det er jo litt dyrere enn rema og kiwi. Og prisene har gått opp på mat og. Synes det nå og blir bare mindre og mindre tilbud fra meny. Handler jevnlig der fordi de har bra tilbud. 

Anonymkode: de969...064

Marsipan for 400 kr 😲 hvor i all verden handler du? Evt, er det marsipan med diamantstøv? Eller skal du lage kake til 100 personer?

Anonymkode: 3aec8...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handlet mat for 2500+ 8 kg smågodt for 800 kr. Håper vi ikke spiser så mye, men ikke vits med smågodt hvis man bare har 1 sort. 

 

Tenker å handle øl for kl var over 8 når jeg var på butikken. 

Anonymkode: 92c2d...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Marsipan for 400 kr 😲 hvor i all verden handler du? Evt, er det marsipan med diamantstøv? Eller skal du lage kake til 100 personer?

Anonymkode: 3aec8...816

Måtte ha mørkebrun, hvit og svart marsipan, og med porto, ble det over 400 kr. Farget marsipan er ikke billig.

Anonymkode: de969...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier ha middag med hele familie, ca 20 stykk. Det blir ikke noe av i år så da sparer jeg inn en god del. Har likevel brukt nesten 3.000 kroner. Har alt bortsett fra påskegodt. Melk må jeg handle på tirsdag eller onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...