Gå til innhold

Er det bare her i skravle-forumet vi får svar?🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo så mange fine under kategorier, men de blir jo knapt brukt.. Alt ramler jo inn her. Jeg forsøkte flittig å bruke underkategoriene i starten, men da fikk jeg aldri svar. Kopierte jeg over til skravle, fikk jeg svar nesten med en gang. Særlig mtp at det faktisk er et foreldre forum, så er det jo greit å kunne stille litt ekstra baby- og barnespørsmål i egen kategori.

Hva er deres inntrykk her? Andre som opplever det samme som meg? Kan vi like gjerne tipse admin om fjerne en god del underkategorier da de ikke blir brukt. De gjør det jo nesten sidene bare mer rotete når de står omtrent tomme...og siste innlegg gjerne er fra i fjor🙄.

Anonymkode: 25dd4...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg kunne underforumene fjernes, men det gjør meg ikke noe at de er der. Men ja, de blir lite brukt. 

Anonymkode: a2982...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mer aktivitet i underforum tidligere, men etter flere "oppgraderinger" her inne så har mye av aktiviteten i underforumene dødd litt ut. Men det gjør jo ikke noe at underforumene står der alikevel, det kan jo være grei informasjon der selv om ikke forumet ikke er så aktive lenger.

Anonymkode: 5cb6f...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjelden jeg er inne på annet enn her, men om jeg en gang i året er inne på underforumene så er det nesten bare gammelt alt ja...

Anonymkode: 87944...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...