Gå til innhold

Håper røykerne skjelver litt i buksa nå om dagen og endelig innser det er på tide å slutte!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er overdreven.

både jeg, mannen og vennene våre røyker ( 4 ) ,alle hadde Corona når vi kom hjem fra ferie, INGEN fare, så det er overdriving som alt annet er når det gjelder Corona

Anonymkode: 4878d...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Greit å ha litt pust i reserve når koronaen kommer for fullt!.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Rart å håpe på at andre mennesker blir redde i en slik krise vi er i. 

Men men, siden du nevner det..... jeg for min del håper de med diabetes skjelver. 

Dust

Anonymkode: 98467...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Rart å håpe på at andre mennesker blir redde i en slik krise vi er i. 

Men men, siden du nevner det..... jeg for min del håper de med diabetes skjelver. 

Dust

Anonymkode: 98467...760

Diabetikerne kan ikke bare slutte å ha diabetes (selv om noen kan foreta livsstilsendring som kan avhjelpe). 

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det er overdreven.

både jeg, mannen og vennene våre røyker ( 4 ) ,alle hadde Corona når vi kom hjem fra ferie, INGEN fare, så det er overdriving som alt annet er når det gjelder Corona

Anonymkode: 4878d...30c

Så siden dere gikk greit med alle dere, så konkluderer du med at det er INGEN fare. Himmel, så dumme enkelte er, og der står du i første rekke

Anonymkode: db088...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Diabetikerne kan ikke bare slutte å ha diabetes (selv om noen kan foreta livsstilsendring som kan avhjelpe). 

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Du tok ikke poenget? 

Anonymkode: 98467...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Greit å ha litt pust i reserve når koronaen kommer for fullt!.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Å shame andre hjelper ingen

Anonymkode: db088...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Så siden dere gikk greit med alle dere, så konkluderer du med at det er INGEN fare. Himmel, så dumme enkelte er, og der står du i første rekke

Anonymkode: db088...56a

😂

Anonymkode: 4878d...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt er som regel en dårlig motivator, men du må gjerne holde pusten mens du venter.

Anonymkode: 15744...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frykt er som regel en dårlig motivator, men du må gjerne holde pusten mens du venter.

Anonymkode: 15744...d21

....og holde for nesen samtidig 😅😂

Anonymkode: c62bf...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du alle overvektige skjelver også? Alle som har fått kols? Alle som er over 65? 
 

Altså, det blir for dumt å håpe at noen er redde. La oss heller håpe at vi alle tar feil, og at dette blir mye mindre ille enn vi nå tror. La oss håpe vi kan komme tilbake til en hverdag som er tilnærmet normal når det hele er over. La oss håpe at alle de som sitter og er fryktelig ensomme nå får en telefon eller fler fra noen som plutselig tenkte på dem, og la oss håpe det går bra med alle som lever i voldelige, være seg fysisk eller psykisk, hjem.

Det ble fryktelig tydelig at det finnes to typer mennesker her i verden da dette viruset kom.

Anonymkode: b191f...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Greit å ha litt pust i reserve når koronaen kommer for fullt!.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Har ingen hensikt å slutte nå, det tar noen år før risikoen er mindre likevel.

Anonymkode: 33b72...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen hensikt å slutte nå, det tar noen år før risikoen er mindre likevel.

Anonymkode: 33b72...b3a

Men det kan jo være fint på sikt. Både for egen og andres del.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen hensikt å slutte nå, det tar noen år før risikoen er mindre likevel.

Anonymkode: 33b72...b3a

Dette er bare tull. Lungekapasiteten øker allerede etter bare 72 timer. Slutter du i dag og blir smittet om 4 uker vil lungene ha det bedre uansett hvilket forløp du får. 

Anonymkode: 87836...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Greit å ha litt pust i reserve når koronaen kommer for fullt!.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Uff. Slike innlegg er like skremmende som selve covid-19 nesten .

Som overvektig finner jeg det trist og leit at noen håper at jeg "skjelver i buksene". Det er ikke stas å lese i en vanskelig tid, hvor jeg må balansere en samfunnskritisk jobb med sårbare barn opp mot egen helse og familie.

Regner med at det gjelder "oss" overvektige også, nemlig.  På den andre siden- som et medmenneske- så syns jeg det er fint at du klarer å snu egen redsel til å lete etter noen som- i følge deg- har satt seg i ytterligere risiko selv. Om dette hjelper deg så er det jo fint. Jeg håper for deg at du klarer å bruke energi på å stille opp for noen som trenger det i denne tiden, i steden for å lete etter feil hos andre.

Anonymkode: b6761...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Også håper jeg alle overvektige er skikkelig, skikkelig redde nå!

Eller nei, vent litt. Jeg håper alle har det bra jeg!

Anonymkode: 6bd75...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så siden dere gikk greit med alle dere, så konkluderer du med at det er INGEN fare. Himmel, så dumme enkelte er, og der står du i første rekke

Anonymkode: db088...56a

De samme folka som sier de aldri hadde bilstol da de var små eller vi syklet ALDRI med hjelm. 
Nytter ikke diskutere med folk som skylder IQ da. 😂😂😂

Anonymkode: 377cc...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

det er overdreven.

både jeg, mannen og vennene våre røyker ( 4 ) ,alle hadde Corona når vi kom hjem fra ferie, INGEN fare, så det er overdriving som alt annet er når det gjelder Corona

Anonymkode: 4878d...30c

Jeg har fordommer mot røykere, fordommer du bekrefter.

Anonymkode: d9ce4...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Diabetikerne kan ikke bare slutte å ha diabetes (selv om noen kan foreta livsstilsendring som kan avhjelpe). 

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Noen kan, jo. Har du sett "Frisk uten medisin"? Blant de som begynte å gå turer, var det flere som faktisk gikk av seg diabetesen.

Anonymkode: 2f455...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De samme folka som sier de aldri hadde bilstol da de var små eller vi syklet ALDRI med hjelm. 
Nytter ikke diskutere med folk som skylder IQ da. 😂😂😂

Anonymkode: 377cc...1c3

Brukar å seie at det gjekk jo fint med dei som overlevde. Dei andre har jo ikkje så mykje dei skal ha sagt. 

Elles har eg faktisk slutta å smugrøyke. (eg har jo eigentleg slutta for årevis sidan då men...) 

Anonymkode: 139fc...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

det er overdreven.

både jeg, mannen og vennene våre røyker ( 4 ) ,alle hadde Corona når vi kom hjem fra ferie, INGEN fare, så det er overdriving som alt annet er når det gjelder Corona

Anonymkode: 4878d...30c

Du er ikke så veldig intelligent, er du vel? Vanskelig med risiko og statistikk osv.?

Anonymkode: 09dae...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg faktisk for et rimelig empatisk menneske. Gjennom jobb har jeg sett så mange røykerelaterte plager at jeg begriper ikke hvorfor folk utsetter seg og sine omgivelser for den dritten. Jeg mener faktisk det burde innføres et tobakksforbud.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg anser meg faktisk for et rimelig empatisk menneske. Gjennom jobb har jeg sett så mange røykerelaterte plager at jeg begriper ikke hvorfor folk utsetter seg og sine omgivelser for den dritten. Jeg mener faktisk det burde innføres et tobakksforbud.

Anonymkode: 9f1b4...5c8

For meg fremstår du alt annet enn empatisk

Anonymkode: db088...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper vel du HI at narkomane også får corona og får smake sin egen medisin? 

Anonymkode: ae4c7...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...