Gå til innhold

Noen som leverer i Bhg uten å ha vakt ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har samfunnskritisk jobb . Leverer dere bare når dere har vakt eller hver dag uansett ? Må man levere vaktliste ? 

Anonymkode: 095f7...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man har vel ikke lov til å levere hvis man ikke jobber, evt må sove etter nattevakt vel?

Anonymkode: 35d34...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skole, ikke bhg. Men leverer etter vaktplan. Kl 7.30 hvis tidligvakt, kl 14 hvis seinvakt.

Anonymkode: 1027e...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ikke noe krav her . Man kan levere når man vil så lenge man har sånn jobb. Syns det er rart i grunn. Sove må man jo. Men om man jobber helg og så 3 dager fri bør man ikke levere. Men samme for meg. Bare kjenner det blir feil akkurat nå 

Anonymkode: 095f7...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk nå, så kunne i prinsippet levert i barnehagen  i morgen og gått hjem å lagt meg , de hadde jo trodd jeg var på jobb. Men jeg gjør jo ikke det . 

Anonymkode: 7da3e...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok ikke noe krav her . Man kan levere når man vil så lenge man har sånn jobb. Syns det er rart i grunn. Sove må man jo. Men om man jobber helg og så 3 dager fri bør man ikke levere. Men samme for meg. Bare kjenner det blir feil akkurat nå 

Anonymkode: 095f7...3f3

Oi...

Da har barnehagen ikke fulgt med i timen.

Fra regjeringen: Terskelen for å få tilbud om barnehage-/skoleplass skal av hensyn til smittevernet ligge høyt. Det presiseres at det bør legges til grunn en restriktiv linje hvor det bør oppfordres til deling av barnepass mellom foreldrene. 

Altså, rett til barnehageplass når du jobber (Og en STOR TAKK for det🤗🤗). Men ikke for annet. Dette for å beskytte deg og andre vi er helt avhengige av nå. 

Mindre kontakt punkter, mindre risiko for smitte. 

 

Anonymkode: 3fcd9...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man har vel ikke lov til å levere hvis man ikke jobber, evt må sove etter nattevakt vel?

Anonymkode: 35d34...411

Nei, det stemmer

Anonymkode: 3fcd9...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må begge foreldre ha samfunnskritisk jobb, OG jobbe samtidig om man skal levere i barnehage/skole. Trodde det var kriteriet overalt?

Anonymkode: be572...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det på fredag. Hadde jobbet 11 dager i strekk og var dødssliten. De var der bare i fire timer, så jeg kunne sove litt. Skal ikke gjøre det igjen🙈

Anonymkode: e5107...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor til en førsteklassing og  en fireåring og vært syk med luftveisinfeksjon, og hatt karantene i 14 dager nå. Barnehagen min ringte meg og tilbydde seg å passe barnet mitt så jeg får slappet av og kommet til hektene igjen. Jeg ble kjempeglad og takket selvfølgelig ja. Så tror ikke det er noe regel om at man må være på jobb den tiden barnet er i bhg.

Anonymkode: b81be...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke mange som utnytter systemet ! Og sove etter nattevakt om far ikke er tilgjengelig er jo Ok ! Men noen leverer hver dag selv om de har turnusfri flere dager. Da syns jeg ikke de gjør sitt 

Anonymkode: 095f7...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...