Gå til innhold

Er det virkelig lov å blåse såpebobler ute nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det flyr jo såpebobler overalt, og de sprekker på rekkverket, søppelkassa, postkassa mi og alt mulig. Jeg har ikke nok sprit til å sprite utenfor hele tiden. Hjelper det hvis jeg lager min egen sprit kanskje?

Hi

Anonymkode: 0dd99...d48

Jeg vil på det sterkeste anbefale det ja. Sjekk ut redneck foreningen for råd og tips for hvordan brenne selv. De har helt sikkert mye å komme med ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det flyr jo såpebobler overalt, og de sprekker på rekkverket, søppelkassa, postkassa mi og alt mulig. Jeg har ikke nok sprit til å sprite utenfor hele tiden. Hjelper det hvis jeg lager min egen sprit kanskje?

Hi

Anonymkode: 0dd99...d48

Der avslørte du deg som troll

Anonymkode: c275b...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det flyr jo såpebobler overalt, og de sprekker på rekkverket, søppelkassa, postkassa mi og alt mulig. Jeg har ikke nok sprit til å sprite utenfor hele tiden. Hjelper det hvis jeg lager min egen sprit kanskje?

Hi

Anonymkode: 0dd99...d48

Jeg etterlyste jo et større fokus på hjemmebrenning nå om dagen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

SÅPEbobler - såpe dreper jo virus, derfor vasker vi hendene! Ja til mer såpebobler!

Anonymkode: 3f489...164

Du tror seriøst såpe dreper virus?? Såpe gjør oss ren på hendene, det dreper ikke virus altså. 

Anonymkode: d68ba...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Såpe er ikke nødvendigvis desinfiserende, men såpe nedbryter fett. Virusets kjerne er innkapslet i fett, og det er det eneste som beskytter det. Når vi vasker hender eller gjenstander med såpe, ødelegger vi denne kapselen, og viruset vil ikke lenger kunne komme til live eller formere seg.

Anonymkode: bdf04...b58

Feil. 

Anonymkode: d68ba...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ler av meg. Det kan ikke være bare meg som tenker på dette vel.

Hi

Anonymkode: 0dd99...d48

Jo, det er nok bare deg. 

Anonymkode: 3b7ba...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ler av meg. Det kan ikke være bare meg som tenker på dette vel.

Hi

Anonymkode: 0dd99...d48

Det er vel ikke nødvendig å le av deg, men som du ser av svarene her er det ikke så mange som tenker som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...