Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe billig godteri på nett til påskeegget til ungene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slutt på de store godtebutikkene panett fra 1. April. 
Takk regjering😡

Anonymkode: 91b1f...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noe fra en svensk nettbutikk, de inkluderer toll og avgifter i prisene sine så du betaler bare det som står. Ikke veldig billig, men gøy for ungene å få litt snop som er annerledes enn her hjemme. Jeg bestilte gobstoppers som de elsker her i huset men det kjøpes sjelden, og noe påskemarshmallowshøner og marobou boble.

Ellers er det vel 50% på all påske hos Nille nå? Tenkte meg en tur dit i morgen, men de har vel ikke nettbutikk da? Tenker vi må støtte opp om de lokale butikkene vi vil ha her også etter pandemien så jeg tar nå en tur uansett i morgen.

Ellers er det Europris, de pleier ha mye.

Anonymkode: 3311f...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kjøpt noe fra en svensk nettbutikk, de inkluderer toll og avgifter i prisene sine så du betaler bare det som står. Ikke veldig billig, men gøy for ungene å få litt snop som er annerledes enn her hjemme. Jeg bestilte gobstoppers som de elsker her i huset men det kjøpes sjelden, og noe påskemarshmallowshøner og marobou boble.

Ellers er det vel 50% på all påske hos Nille nå? Tenkte meg en tur dit i morgen, men de har vel ikke nettbutikk da? Tenker vi må støtte opp om de lokale butikkene vi vil ha her også etter pandemien så jeg tar nå en tur uansett i morgen.

Ellers er det Europris, de pleier ha mye.

Anonymkode: 3311f...14b

Hvilken nettbutikk?

Anonymkode: ad5b1...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken nettbutikk?

Anonymkode: ad5b1...173

Brukte denne nå, for jeg lette spesielt etter gobstoppers (som ungene har spurt etter og det er umulig å få tak i her vi bor).

https://www.cooperscandy.no/paske/

Tror ikke dette er den billigste siden, men alt av toll og avgifter var inkludert så jeg betalte bare det som sto på handlekurven.

Anonymkode: 3311f...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kjøpt noe fra en svensk nettbutikk, de inkluderer toll og avgifter i prisene sine så du betaler bare det som står. Ikke veldig billig, men gøy for ungene å få litt snop som er annerledes enn her hjemme. Jeg bestilte gobstoppers som de elsker her i huset men det kjøpes sjelden, og noe påskemarshmallowshøner og marobou boble.

Ellers er det vel 50% på all påske hos Nille nå? Tenkte meg en tur dit i morgen, men de har vel ikke nettbutikk da? Tenker vi må støtte opp om de lokale butikkene vi vil ha her også etter pandemien så jeg tar nå en tur uansett i morgen.

Ellers er det Europris, de pleier ha mye.

Anonymkode: 3311f...14b

50% på alt til påske utenom godteri.

Anonymkode: d5145...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Brukte denne nå, for jeg lette spesielt etter gobstoppers (som ungene har spurt etter og det er umulig å få tak i her vi bor).

https://www.cooperscandy.no/paske/

Tror ikke dette er den billigste siden, men alt av toll og avgifter var inkludert så jeg betalte bare det som sto på handlekurven.

Anonymkode: 3311f...14b

Sikker på du ikke får regning fra tollvesenet etter du har fått pakken. Skjønner ikke at unntaket gjelder denne ene butikken? Det med næringsmidler fra 01.01.

Anonymkode: 1b42e...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det nå, det er jo tilsvarende norske priser der inne så da er det jo forståelig 😊

Anonymkode: 1b42e...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på du ikke får regning fra tollvesenet etter du har fått pakken. Skjønner ikke at unntaket gjelder denne ene butikken? Det med næringsmidler fra 01.01.

Anonymkode: 1b42e...8ea

De vil vel etterhvert ha alle nettbutikker til å ordne seg sånn som denne, at nettbutikken selv betaler tollen og du får varene rett hjem uten å gå veien om gebyrer for fortolling hos posten.

Det er flere som opererer på samme måte, så det er ikke et unntak bare for denne butikken. 

Anonymkode: 3311f...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Europris? 

Anonymkode: ad4a7...57b

Europris har fjernet smågodthylla så jeg i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, aanonym skrev:

Europris har fjernet smågodthylla så jeg i går. 

Men de har jo masse småposer med innpakket godteri

Anonymkode: 6cc3b...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men de har jo masse småposer med innpakket godteri

Anonymkode: 6cc3b...c87

Det har de helt sikkert, det var smågodthylla jeg kommenterte. 

Anonymkode: 3a3f8...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det har de helt sikkert, det var smågodthylla jeg kommenterte. 

Anonymkode: 3a3f8...451

aner ikke hvorfor den ble anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har sparkjøp 40% på Godteri fra Brynild, Minde og Dent 😀 mye forskjellig, sjokolade, surt, salt og søtt godteri 😀

Anonymkode: ad4a7...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...