Gå til innhold

«Hvis du er en av de første til å kommentere, vil jeg....»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om disse meldingene? Det samme med «still et spørsmål» på insta. Stiller du spørsmål og kommenterer? Eller er du selv en av de som vil svare eller gi? 
 

Ellers, så synes jeg folk er litt vanskelige å få med på «utfordringer». Er det pga angst eller at de ikke vil at du skal føle deg populær? Selv har jeg hatt sosial angst største delen av livet og det er jo vondt og kan misforståes som arroganse. 
Men keg synes quiz eller veldig morsomt, og utfordringer om å legge ut bilder og sånt :) 

Anonymkode: de3e3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ungdommen legger ut sånt, men voksne holder vel ikke på med det der? 

Anonymkode: d2e12...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ungdommen legger ut sånt, men voksne holder vel ikke på med det der? 

Anonymkode: d2e12...852

Er du gammel? Jo, de som er voksne gjør jo dette. Men kanskje du ikke ser på 32 som voksen?

Anonymkode: de3e3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å holde på sånn på fb, ser at de som poster slike challenges (spesielt den du nevner i overskrift) er damer jeg ikke identifiserer meg med sosialt eller samfunnsøkonomisk. Klipp-og-lim-opplegg er generelt lite intelligent.
Bilde/ utfordringer blir litt lettere, men det blir jo spam til slutt, når mange driver med det samme. 

Anonymkode: d68c4...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gidder ikke å holde på sånn på fb, ser at de som poster slike challenges (spesielt den du nevner i overskrift) er damer jeg ikke identifiserer meg med sosialt eller samfunnsøkonomisk. Klipp-og-lim-opplegg er generelt lite intelligent.
Bilde/ utfordringer blir litt lettere, men det blir jo spam til slutt, når mange driver med det samme. 

Anonymkode: d68c4...374

Er quiz ille da? Det er trodd alt frivillig å delta. Det er isf en morsommere måte å lære på og huske ting.. 

derimot synes jeg folk poster masse bilder av helt uinteressante ting (story) som hvilke film de ser, qutes, osv

Anonymkode: de3e3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deltar ikke på slike innlegg, synes ikke det er noe interessant eller underholdene, og jeg har ikke så mye fritid i hverdagen at jeg kan sitte med slikt. Bruker fritiden min på mer interessante aktiviteter. Men tenker heller ikke noe negativt om folk som deler slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg deltar ikke på noe slikt. Jeg er på fb pga barnas aktiviteter. Ikke en gang har jeg postet noe, delt noe eller likt noe som ikke er inne på en lukket gruppe. Fb er ikke en sosial arena jeg bruker tid på.

Anonymkode: 564bc...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...