Gå til innhold

Hvorfor er det så dårlig sexkultur i Norge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er vi ikke alene. USA har vel heller ikke det beste, men i mange norske serier blir sex brukt i forbindelse med humor, men er jeg sær som synes det er umodent og irriterende? 
«Sigurd fåkke pult» feks!! Hva slags tittel er det?! 

Anonymkode: af0f3...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå har sexleker nesten doblet under korona-krisen. 😳

Har folk virkelig ikke noe vettugt å finne på?!

Skulle tro folk brukte tiden til å ordne i hagen, rydde blant ting, ta storvask, eller noe annet vettugt.

I stedet driver folk tydeligvis bare med tanker på sex.

https://www.tv2.no/nyheter/11334469/

Anonymkode: 577c5...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er media som skaper dette bildet! Folk flest har annet å tenke på. 

Anonymkode: 60148...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og nå har sexleker nesten doblet under korona-krisen. 😳

Har folk virkelig ikke noe vettugt å finne på?!

Skulle tro folk brukte tiden til å ordne i hagen, rydde blant ting, ta storvask, eller noe annet vettugt.

I stedet driver folk tydeligvis bare med tanker på sex.

https://www.tv2.no/nyheter/11334469/

Anonymkode: 577c5...7d7

Ehm... HI sier ikke at sex er negativt. Sex er absolutt ikke en lite «vettug» ting å finne på. HI er negativ til at sex ikke blir tatt seriøst, hun har kanskje et poeng. Du trenger bare å få kjeppen ut av rævva... eller kanskje inn... hva vet jeg;)

Anonymkode: c9829...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ehm... HI sier ikke at sex er negativt. Sex er absolutt ikke en lite «vettug» ting å finne på. HI er negativ til at sex ikke blir tatt seriøst, hun har kanskje et poeng. Du trenger bare å få kjeppen ut av rævva... eller kanskje inn... hva vet jeg;)

Anonymkode: c9829...e0b

Ordne i hagen er litt vanskelig når den er full av snø😂😉

Anonymkode: f4b75...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

i mange norske serier blir sex brukt i forbindelse med humor, men er jeg sær som synes det er umodent og irriterende?

Anonymkode: af0f3...dd4

Nei, absolutt ikke! Det er i tiden å føle ubehag når sex blir nevnt, om det er i sammenheng med humor eller annet.

Si ifra at du føler deg trakassert når du hører om sex da vel!

Anonymkode: 8d9af...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ehm... HI sier ikke at sex er negativt. Sex er absolutt ikke en lite «vettug» ting å finne på. HI er negativ til at sex ikke blir tatt seriøst, hun har kanskje et poeng. Du trenger bare å få kjeppen ut av rævva... eller kanskje inn... hva vet jeg;)

Anonymkode: c9829...e0b

Jeg sier heller ikke at sex er negativt. Men det å være så opphengt i sex, særlig under en slik krise som nå, det er ikke bra. Nordmenn er alt for opphengte i sex!

Anonymkode: 577c5...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier heller ikke at sex er negativt. Men det å være så opphengt i sex, særlig under en slik krise som nå, det er ikke bra. Nordmenn er alt for opphengte i sex!

Anonymkode: 577c5...7d7

Nordmenn er ikke mere opphengt i sex enn andre folk. Alle mennesker er i større eller mindre grad opptatt av sex. Men det norske samfunn er forholdsvis lite preget av det. Her kan kvinner gå på jobb uten å måtte dolle seg opp som en sexdukke, skitten prat er ikke akseptert på arbeidsplassen osv. (I alle fall om folk følger reglene. Man kan sikkert komme opp med noen unntak, men vanligvis skal det ikke forekomme).

Akkurat nå går mange mennesker hjemme uten å kunne jobbe som normalt. De har ekstra tid og liten sosial kontakt. Er det merkelig at de har tid til å tenke på sex da?

Anonymkode: f8d0a...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier heller ikke at sex er negativt. Men det å være så opphengt i sex, særlig under en slik krise som nå, det er ikke bra. Nordmenn er alt for opphengte i sex!

Anonymkode: 577c5...7d7

Jeg er absolutt ikke enig med deg i at nordmenn er «opphengt» i sex. Men la oss si at du har rett da, at nordmenn har og tenker mer på sex enn andre. Hva er det som ikke er bra med det og hva er konsekvensene? Og hvorfor er disse konsekvensene større under en slik krise som vi står i nå?

Anonymkode: c9829...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nordmenn er opphengt i sex fordi vi har sex og fordi norske humorserier har sexscener? Akkurat som briter, dansker, svensker, amerikanere og resten av verden? Det er både sunt og normalt å ha sex, og å snakke om sex. Tror du ble født i feil tidsepoke. Og krenkefesten var i 2019, vi er ferdige med den nå, heldigvis.

Anonymkode: 70147...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så nordmenn er opphengt i sex fordi vi har sex og fordi norske humorserier har sexscener? Akkurat som briter, dansker, svensker, amerikanere og resten av verden? Det er både sunt og normalt å ha sex, og å snakke om sex. Tror du ble født i feil tidsepoke. Og krenkefesten var i 2019, vi er ferdige med den nå, heldigvis.

Anonymkode: 70147...337

Jeg føler meg ikke krenket. Jeg bare synes det er så teit å ha sexhumor! Sex er noe man har med noen man elsker eller vil kose med. Eller skal ha barn.

Hvorfor er det så gøy å tulle med 

Anonymkode: af0f3...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler meg ikke krenket. Jeg bare synes det er så teit å ha sexhumor! Sex er noe man har med noen man elsker eller vil kose med. Eller skal ha barn.

Hvorfor er det så gøy å tulle med 

Anonymkode: af0f3...dd4

Livet er gøy å tulle med, sex er bare en naturlig del av livet. Humor er en veldig stor og viktig del av livet, da er det naturlig at de blir satt sammen. 

Anonymkode: 70147...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...