Gå til innhold

Kjæresten og jeg blir ikke enige om hvordan reglene er.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med mindre kommunen har laget en egen lov om det, så har du rett hi

Anonymkode: 80bb7...e8b

Takk 😊

Anonymkode: 4bbbf...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett, HI! Og ikke bry deg om alle de idiotiske kommentarene her. Folk har jo blitt helt sprø i disse tider!!

Anonymkode: e9fcc...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spiller det noen rolle om dere er enige om at du ikke skal dit da? Dere høres ut som et bra par...

Anonymkode: a65e9...d4a

Dib i eit nøtteskall🤣🤣 

Hi, du har rett, og eg hadde òg argumenter og diskutert med mannen om han kom med faktafeil som kjæresten din gjer.

Kvifor alle desse andre damene på død og liv skal fortelle deg at kjæresten din ikkje vi ha deg på besøk forstår eg ingenting av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Syngensang skrev:

Dib i eit nøtteskall🤣🤣 

Hi, du har rett, og eg hadde òg argumenter og diskutert med mannen om han kom med faktafeil som kjæresten din gjer.

Kvifor alle desse andre damene på død og liv skal fortelle deg at kjæresten din ikkje vi ha deg på besøk forstår eg ingenting av. 

Hun må jo settes grundig på plass vettu, koronapolitiet her inne kan jo ikke ha noe av at hun lurer på hvordan retningslinjene er, selv om hun sier at hun ikke skal bryte noen.

Anonymkode: 80bb7...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun må jo settes grundig på plass vettu, koronapolitiet her inne kan jo ikke ha noe av at hun lurer på hvordan retningslinjene er, selv om hun sier at hun ikke skal bryte noen.

Anonymkode: 80bb7...e8b

Ja, trur faktisk det er grunn til å bekymre seg for psyken til folk, folk her har jo blitt ravandes rabiate berre på to veker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Ja, trur faktisk det er grunn til å bekymre seg for psyken til folk, folk her har jo blitt ravandes rabiate berre på to veker! 

Det har tilta helt for noen her inne virker det som. Man må ikke spørre om noe som helst som kan antyde at man drister seg utenfor husets fire vegger,  for da altså, da er man en sånn person, en smittespreder som ønsker å drepe alle

Anonymkode: 80bb7...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har tilta helt for noen her inne virker det som. Man må ikke spørre om noe som helst som kan antyde at man drister seg utenfor husets fire vegger,  for da altså, da er man en sånn person, en smittespreder som ønsker å drepe alle

Anonymkode: 80bb7...e8b

Ja, det er nesten så eg er bekymra for dei heilt på ordentleg. Det må jo vere frykteleg slitsomt å vere så redde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Syngensang skrev:

Ja, det er nesten så eg er bekymra for dei heilt på ordentleg. Det må jo vere frykteleg slitsomt å vere så redde. 

Ja, og nå skal uføre vurderes til om de  er verdt å redde, i en egen tråd. Jeg mister snart troen på mennesker av enkelte her inne, det er i hvert fall veldig sant at sånne kriser som corona viser hva som bor i folk, og det er ikke alltid så pent.

Anonymkode: 80bb7...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har tilta helt for noen her inne virker det som. Man må ikke spørre om noe som helst som kan antyde at man drister seg utenfor husets fire vegger,  for da altså, da er man en sånn person, en smittespreder som ønsker å drepe alle

Anonymkode: 80bb7...e8b

🤦🏼‍♀️ For dette hadde med å driste seg ut av huset? Det er jo idiotisk å diskutere dette, når det er tydelig at han ikke vil hun skal komme. Hun vil ha støtte her inne for at det er lov så hun kan dra likevel. Jeg ville sagt det var naturlig at hun dro å bodde med ham, men det vil han jo ikke..

Anonymkode: a65e9...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns jeg har lov å kunne stille meg kritisk til at han forteller feil. Han sier det blir 20 000 i bot, noe som jeg mener er feil. Jeg finner ikke denne "loven" noen steder, derfor spør jeg her, i tilfelle noen evt kan vise meg link hvor det går frem at JEG tar feil. 

Jeg skrev i innlegget mitt at jeg følger anbefalingen om å la være. Irriterer meg bare at han sier sånn til meg. 

Anonymkode: 4bbbf...959

Du har rett her

Anonymkode: 56788...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤦🏼‍♀️ For dette hadde med å driste seg ut av huset? Det er jo idiotisk å diskutere dette, når det er tydelig at han ikke vil hun skal komme. Hun vil ha støtte her inne for at det er lov så hun kan dra likevel. Jeg ville sagt det var naturlig at hun dro å bodde med ham, men det vil han jo ikke..

Anonymkode: a65e9...d4a

Men det er ja ikkje det dei diskuterer!!! Dei diskuterer dei nye lovene. Om folk har lov å reise langt på besøk og overnatte der, i ein kommune dei ikkje har bustadadresse. Ho vil ikkje reise og han vil ikkje at ho skal kome, men dei diskuterer kva som er lov! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og nå skal uføre vurderes til om de  er verdt å redde, i en egen tråd. Jeg mister snart troen på mennesker av enkelte her inne, det er i hvert fall veldig sant at sånne kriser som corona viser hva som bor i folk, og det er ikke alltid så pent.

Anonymkode: 80bb7...e8b

Nei, det er ganske stygt av og til! Men heldigvis er det ganske mange som viser fram ei finare side enn eg trudde dei hadde òg! (men dei heng ikkje her tydlegvis..) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns jeg har lov å kunne stille meg kritisk til at han forteller feil. Han sier det blir 20 000 i bot, noe som jeg mener er feil. Jeg finner ikke denne "loven" noen steder, derfor spør jeg her, i tilfelle noen evt kan vise meg link hvor det går frem at JEG tar feil. 

Jeg skrev i innlegget mitt at jeg følger anbefalingen om å la være. Irriterer meg bare at han sier sånn til meg. 

Anonymkode: 4bbbf...959

Hvis han bor i en annen kommune tar han rett.

Anonymkode: f60cd...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han bor i en annen kommune tar han rett.

Anonymkode: f60cd...87f

Nei, det kommer an på hva den enkelte kommune har bestemt. 

Anonymkode: 74c8b...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Syngensang skrev:

Dib i eit nøtteskall🤣🤣 

Hi, du har rett, og eg hadde òg argumenter og diskutert med mannen om han kom med faktafeil som kjæresten din gjer.

Kvifor alle desse andre damene på død og liv skal fortelle deg at kjæresten din ikkje vi ha deg på besøk forstår eg ingenting av. 

Jeg også! Hender rett som det er at jeg googler for å ha bevis når mannen er bastant på noe jeg vet er feil. Selv om det ikke har noen betydning for oss i praksis. 😛 Ser ikke at det å spørre på dib er så veldig annerledes.

Og HI, du har rett! Bøter for overnatting gjelder kun fritidseiendom i annen kommune, ikke kjærestens bolig.

Anonymkode: 5ea2b...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjernen i saken er vel at han ikke vil ha henne der, hun sier hun er enig for å være fornuftig (og hadde muligens uansett ikke dratt), men hun er innerst inne såret og lei seg fordi en mann som virkelig elsket henne hadde nok sagt at han var villig til å ta noen sjanser for å få treffe henne, fordi han savnet henne sånn. Men dét innrømmes ikke av hi.

Anonymkode: 13f43...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjernen i saken er vel at han ikke vil ha henne der, hun sier hun er enig for å være fornuftig (og hadde muligens uansett ikke dratt), men hun er innerst inne såret og lei seg fordi en mann som virkelig elsket henne hadde nok sagt at han var villig til å ta noen sjanser for å få treffe henne, fordi han savnet henne sånn. Men dét innrømmes ikke av hi.

Anonymkode: 13f43...370

🤣🤣🤣  Snakk om å lese mellom linjene og langt utanfor innlegget. Eg har ein heilt eigen teori om at folk som tolkar så grundig og langt utanfor det som blir sagt og skrive står bak minst halvparten av alle konflikter mellom menneske her i verda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjernen i saken er vel at han ikke vil ha henne der, hun sier hun er enig for å være fornuftig (og hadde muligens uansett ikke dratt), men hun er innerst inne såret og lei seg fordi en mann som virkelig elsket henne hadde nok sagt at han var villig til å ta noen sjanser for å få treffe henne, fordi han savnet henne sånn. Men dét innrømmes ikke av hi.

Anonymkode: 13f43...370

Snakk om fri diktning

Anonymkode: 80bb7...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel å ikke belaste helsevesenet i en annen kommune enn den du bor i? 

Anonymkode: a4667...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...