Gå til innhold

Føler meg nesten kriminell når mamma og pappa kommer en tur etterpå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke sett hverandre på 3 uker, de har noen gaver til unga😊 vi kommer til å være ute. Ingen av oss en syke, er kun jeg som har vært på jobb, og faren min, men vi har jo fulgt forhåndsreglene. Mannen min har hatt hjemmekontor og mamma er hjemme. Barna har ikke møtt andre barn, bare vært med oss. Er det veldig uforsvarlig? Blir så usikker. De er under 60 år begge to, pappa hadde hjerteinfarkt for 4 år siden, er frisk og er i jobb, mamma kreft i fjor, men er frisk nå.

Anonymkode: 82785...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere ganger hatt pappa på besøk. Han er voksen og bestemmer selv😊 Vil han komme sier ikke jeg nei

Anonymkode: 28871...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri i verden utsatt egne foreldre for smitte😔

Anonymkode: fc59f...623

Vi er ute og holder oss på avstand, blir ikke lange vissitten. De ønsker det selv og. Fader å usikker man skal bli altså. Takk for svar.

Anonymkode: 82785...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er voksne mennesker og må få velge litt selv altså. Ønsker de å komme så får de komme...

Mine foreldre hoder seg unna, men de er 66 og 67 år gamle og pappa er lungesyk så de er redd for smitte. Hadde de vært friske og ønsket komme så hadde det blitt opp til dem.

Anonymkode: bce57...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er voksne mennesker og må få velge litt selv altså. Ønsker de å komme så får de komme...

Mine foreldre hoder seg unna, men de er 66 og 67 år gamle og pappa er lungesyk så de er redd for smitte. Hadde de vært friske og ønsket komme så hadde det blitt opp til dem.

Anonymkode: bce57...3ba

Regner med de tar influensavaksine hvert år.

Anonymkode: 6d1c1...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Regner med de tar influensavaksine hvert år.

Anonymkode: 6d1c1...87a

Selvfølgelig. De fleste jeg kjenner som er i risikogruppe tar det, inkludert meg selv som er hjerteoperert.

Anonymkode: bce57...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går de på butikken? 

Da ser jeg i såfall ikke den store forskjellen på det og å besøke dere på terassen. 

Hold avstand og vask hender. Dette skal vi leve med lenge og vi må finne måter å takle det på. 

Anonymkode: a8d74...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig. De fleste jeg kjenner som er i risikogruppe tar det, inkludert meg selv som er hjerteoperert.

Anonymkode: bce57...3ba

Ikke jeg. Men den jeg tok for 7 år siden har faktisk holdt enda... da resten fikk "flu" i vinter var jeg den eneste som slapp unna. 

Anonymkode: 6d1c1...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg. Men den jeg tok for 7 år siden har faktisk holdt enda... da resten fikk "flu" i vinter var jeg den eneste som slapp unna. 

Anonymkode: 6d1c1...87a

Eller så har du gjort noe annet riktig. Jeg har aldri hatt influensa, bank i bordet. Sjelden jeg er forkjøla og. Men jeg startet med cellegift i høst og tok influensavaksine for første gang. Regner ikke med at den virker til neste sesong. 

Anonymkode: 997fe...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men går de på butikken? 

Da ser jeg i såfall ikke den store forskjellen på det og å besøke dere på terassen. 

Hold avstand og vask hender. Dette skal vi leve med lenge og vi må finne måter å takle det på. 

Anonymkode: a8d74...1cc

Kun pappa er i butikken, han er yrkessjåfør og møter jo sine folk daglig, men de har jo og regler.

Hi 

Anonymkode: 82785...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myndighetene har jo satt en grense på 5 personer. Hvis dere er 4 og de er 2 overskrider dere den grensen.

Anonymkode: b7692...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er voksne mennesker og må få velge litt selv altså. Ønsker de å komme så får de komme...

Mine foreldre hoder seg unna, men de er 66 og 67 år gamle og pappa er lungesyk så de er redd for smitte. Hadde de vært friske og ønsket komme så hadde det blitt opp til dem.

Anonymkode: bce57...3ba

Det handler jo ikke om at voksne mennesker bestemmer selv.. dine foreldre kan godt være villige til å ta risikoen for å bli syke, men problemet er jo at hvis de blir alvorlig syke så tar de opp ressurser i allerede pressede sykehus!

dette opplegget funker bare hvis alle gjør det de skal!!

vi er mange som ikke har sett foreldre/besteforeldre på lang tid! 

 

 

Anonymkode: 555c6...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg. Men den jeg tok for 7 år siden har faktisk holdt enda... da resten fikk "flu" i vinter var jeg den eneste som slapp unna. 

Anonymkode: 6d1c1...87a

Du vet at det er forskjellige influensavirus fra år til år?

Anonymkode: 363a7...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Myndighetene har jo satt en grense på 5 personer. Hvis dere er 4 og de er 2 overskrider dere den grensen.

Anonymkode: b7692...c0a

Mannen min er ikke her i dag.

Anonymkode: 82785...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...