Gå til innhold

Hvordan er forholdet til deg og partner nå om dagene? Tenker på dere som er mer sammen enn vanlig😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her går det strålende, vi krangler ikke og er ikke blitt lei hverandre. Vi snakker og samarbeider bra og vi er like gode med hverandre som ellers. 

Jeg leser jo rundt om at forhold nå kan få seg en knekk, og endel kan ende opp med å gå fra hverandre, mens andre oppdager forelskelsen på nytt.

Anonymkode: e73db...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært opp og ned. Vi har hatt en del diskusjoner som strengt tatt burde vært tatt for lenge siden, men som nå har bidratt til at vi har fått luftet tanker og følelser. Og vi har aldri hatt så mye sex og hyggelige stunder som nå på ganske lenge. Vi har vært sammen i 15år og har to barn.

Anonymkode: 3e656...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid og veldig dårlig så mye kroppskontakt, kosing og kyssing er det absolutt ikke. Luktesansen min er helt på bærtur så tåler ikke at han er så nær meg. Mye hormoner som herjer og skal lite til for å trigge meg. Om vi kan ende opp med å slå opp nå i disse tider? Alt kan skje, men jeg tror forholdet er sterkere enn det. :) 

Anonymkode: 9aed5...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det supert. Lite nytt å snakke om med alle hjemme samtidig. Men vi har solide jobber og god lønn. Får brukt utadanninga vår hver dag.

Vi har vært sammen i snart 12 år og er begge 30 år. Har barn på 9 og 10 år. Vi trives.

Anonymkode: 49b1e...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...