Gå til innhold

Barnas far nekter meg å la barna være med andre voksne enn meg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 60% samvær. Jeg lever et rolig liv og går aldri på byen. Men hvis jeg en sjelden gang drar i et besøk eller tar dobbel vakt så enten familie eller venner av meg har barna på besøk så sender han sinte meldinger om at de ikke skal passe hans barn for det skal faren først å fremst gjøre. Synes dette er spesielt, da min familie og venner liker godt barna mine og har lyst å være med de. Barna setter også pris på disse stundene. Det er snakk om 5-10 ganger i året. Barnas far er i perioder svært vanskelig å samarbeide med. Mye egoisme og eierskap, som skjules bak en falsk interesse for barna. Jeg er sliten av det. 
Ps. Barna er ikke HIS noen i denne perioden. Men fått tekstmelding om at jeg ikke får liv å avlaste meg en dag, da han forbyr alt tilsyn av andre enn meg. Helt uavhengig av Korona. Samme reglene gjaldt før Korona.

Anonymkode: 34e0f...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ingenting med å forby eller pålegge deg noe som helst. Ignorer meldingene fullstendig.

Anonymkode: 42ae8...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du bør gjøre er å ikke respondere på slike utsagn fra han. Hva du gjør i ditt samvær kan ikke han styre, og det må han bare leve med.

Anonymkode: 2856f...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør når barna er hos deg har han ingenting med, akkurat som du ikke har noe med hva han gjør når barna er hos han. 

Hadde enten ignorert meldingene, eller bare laget et kort standardsvar som du sender hver gang. Kommer litt an på hvordan han er. Er han en type som kan finne på å bruke mot deg at du ikke svarer når han sender meldinger om barna ville jeg gått for å sende det samme svaret hver gang... 

"Jeg hører hva du sier, men vi kan ikke bestemme hvem barna skal besøke i den andres samvær. Du bestemmer når ungene er hos deg og jeg bestemmer når de er hos meg" 

Anonymkode: 9b6d2...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en som bruker barna for å kontrollere hva du gjør og for å lage drama. Hadde holdt all kommunikasjon skriftlig og gitt han klar beskjed at han bestemmer hos seg og du bestemmer når de er hos deg. 
 

Hadde ikke blitt overrasket om han lager et helvete for deg dersom du ikke lar han kontrollere deg. 
 
Ta vare på all dokumentasjon for du kan trenge det den dagen han bruker de mot deg. 

Anonymkode: 7ac59...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Han kan ikke bestemme hvor de er, og han kan ikke bestemme hvem som skal være ditt førstevalg som barnevakt i «dine» uker. Be ham klappe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...