Gå til innhold

KAN viruset ha vært i Norge lenge før vi tror?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her var også halve klasser borte pga sykdom i februar. Det er jo ikke sånn at alle med influensasymptomer drar til legen, så jeg tror absolutt det kan være noe i det.

Anonymkode: d4205...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg òg mistenker det da jeg selv var skikkelig dårlig tidlig i februar med en hals fra helvette, verk, frostrier og tungpusthet. Har holdt på frem til nå med å bli frisk!

Anonymkode: 36525...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her og (Nedre Romerike). Det var skoleklasser med kun halvparten av barna uka før skolen stengte.

Anonymkode: 34faf...0f9

Vi er i Follo.

Anonymkode: 87eb6...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her var også halve klasser borte pga sykdom i februar. Det er jo ikke sånn at alle med influensasymptomer drar til legen, så jeg tror absolutt det kan være noe i det.

Anonymkode: d4205...f17

Ja, og det vi hadde smittet ekstremt lett. 

Anonymkode: 87eb6...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også halve klasser på flere skoler i februar. Vi hadde også samme mnd så mange syke på jobben at vi var i nærheten av å måtte stenge ned noen av dagene. Det har ikke skjedd før.
 

Mistet også bestefar samme mnd, og mistenker nå i ettertid at han kan ha hatt corona. Han ble akutt syk, med mange av de samme symptomer som corona. Han hadde behov for pustehjelp 5 dager før han døde en smertefull død. 
 

Anonymkode: ee82f...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ. Her var halve ungdomsskolen til sønnen min skikkelig syke etter vinterferien. Så ble sønnen min syk. Så ble jeg syk. Jeg er helsepersonell og ble testet helt i begynnelsen når de begynte å teste. Den var negativ. Så ikke alt er corona selv om mange har vært veldig syke. Det finnes fortsatt andre sykdommer.

Anonymkode: 7427c...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det også mye sykdom i klassene i Jan/feb. Med magesmerter og hoste. «Alle» hostet. Mange var hjemme. 

Men da var det stort sett barna som var syke. Få voksne. Årets influensa rammet mange barn i år. Og færre voksne. 
 

Corona er derimot omvendt. Så jeg tror det var influensaen som gikk rett rundt før. 

 

Anonymkode: 0eb49...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her var det også mye sykdom i klassene i Jan/feb. Med magesmerter og hoste. «Alle» hostet. Mange var hjemme. 

Men da var det stort sett barna som var syke. Få voksne. Årets influensa rammet mange barn i år. Og færre voksne. 
 

Corona er derimot omvendt. Så jeg tror det var influensaen som gikk rett rundt før. 

 

Anonymkode: 0eb49...85a

Her ble voksne minst like syke som barna. 

Anonymkode: 34359...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende. Dere ønsker så VELDIG å være interessante nok til å HA HATT CORONA FØR NOEN VISSTE OM DET - er det så inmari kjedelig i livet deres? Altså, alt annet man normalt sett får på vinteren - normal influensa, bronkitt, halsbetennelser, forkjølelser, lungebetennelser og fandens oldemor - det har man fått i år også. Ro ned.

Anonymkode: 7a850...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh, nei. Når dødsårsaken angis å være influensa (som det ble her) er det selvsagt testet for influensa. 

Anonymkode: 40e2d...18c

Kan fint hatt Korona også da...

Anonymkode: 818a6...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fascinerende. Dere ønsker så VELDIG å være interessante nok til å HA HATT CORONA FØR NOEN VISSTE OM DET - er det så inmari kjedelig i livet deres? Altså, alt annet man normalt sett får på vinteren - normal influensa, bronkitt, halsbetennelser, forkjølelser, lungebetennelser og fandens oldemor - det har man fått i år også. Ro ned.

Anonymkode: 7a850...b57

Idiot. Det hadde vært fantastisk flott om mange alt har hatt det da!! 

Anonymkode: 818a6...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fascinerende. Dere ønsker så VELDIG å være interessante nok til å HA HATT CORONA FØR NOEN VISSTE OM DET - er det så inmari kjedelig i livet deres? Altså, alt annet man normalt sett får på vinteren - normal influensa, bronkitt, halsbetennelser, forkjølelser, lungebetennelser og fandens oldemor - det har man fått i år også. Ro ned.

Anonymkode: 7a850...b57

er du helt teit du, eller?

Anonymkode: 87eb6...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fascinerende. Dere ønsker så VELDIG å være interessante nok til å HA HATT CORONA FØR NOEN VISSTE OM DET - er det så inmari kjedelig i livet deres? Altså, alt annet man normalt sett får på vinteren - normal influensa, bronkitt, halsbetennelser, forkjølelser, lungebetennelser og fandens oldemor - det har man fått i år også. Ro ned.

Anonymkode: 7a850...b57

Jeg er en av de som har svart, men hverken jeg eller noen i min familie var blant de syke. Så nei, jeg vil ikke gjøre meg viktig ved å tro jeg har hatt korona. Derimot hadde det vært flott om viruset allerede har vært i omløp en stund, da er jo mange immune allerede!

Anonymkode: d4205...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fascinerende. Dere ønsker så VELDIG å være interessante nok til å HA HATT CORONA FØR NOEN VISSTE OM DET - er det så inmari kjedelig i livet deres? Altså, alt annet man normalt sett får på vinteren - normal influensa, bronkitt, halsbetennelser, forkjølelser, lungebetennelser og fandens oldemor - det har man fått i år også. Ro ned.

Anonymkode: 7a850...b57

Hva behager? Poenget her er vel som flere sier, at om det har vært her lenger og mange allerede har hatt det, så er mange blitt immune «på forhånd» Men det skjønte tydeligvis ikke du

Anonymkode: 86329...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...