Gå til innhold

Jeg har ikke sjangs å gjøre mine oppgaver og ta meg av barnas hverdag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 13 barn, fem jobber, fire hunder og tre menn som deler på meg. 

Anonymkode: 9dec7...8a5

😂

Anonymkode: 2f097...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi støtter deg fullt ut. Jeg har selv 4, mine to yngste går ikke barnehage, men denne samvittigheten med jobb, to barn med full skole, to små som skal aktiveres, hus skal holdes ryddig, mat skal lages osv osv er bare utrolig mye. Mannen min jobber over 100% i helsevesen. Så alt ligger på meg. Det går greit, men barna trenger annen stimuli nå. Det merker jeg. De trenger også en mor som har energi. Så hold ut ❤

Anonymkode: 43e76...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

du har ingenting og klage for.

venninna mi har 4 skolebarn og en baby og er alene

Anonymkode: 89d78...fd3

Jeg har kreft. INGEN kan klage på at det er slitsomt med hjemmeskole og hjemmekontor. Vær fornøyd med at dere er friske liksom. Jeg har det nemlig verst. Dust! 

Anonymkode: a5784...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si til arbeidsgiver at du tar ut sykt barn dager mens skolen er stengt så kan de søke refusjon fra Nav.

 

Anonymkode: ce59b...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En baby er 70% jobb 

Anonymkode: 2f097...c03

Lurer på hva slags jobb du har, som sammenligner å være hjemme med barnet sitt, med en 70 % jobb. 

Det er da virkelig ikke noen jobb å være hjemme med babyen sin. Og ja, jeg har opptil flere barn og ja, jeg har flere våkkennetter enn jeg kan telle. Men jeg kosa meg helt enormt hjemme med alle fem, og var aldri så sliten som etter en dag på jobb. 

Du må ha en veldig rolig jobb , om du sammenligner det med å gå hjemme, og styre dagen akkurat som du ønsker. 

Anonymkode: 4851b...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, nå vet jeg ikke hvor gamle dine barn er, men om de max blir 12 år i år så har du rett på omsorgsdager. Kan det være en løsning at du tar ut noen omsorgsdager hver uke. Da får du et par dager i uken hvor du ikke skal fokusere på jobb samtidig som du må aktivisere/hjelpe barna. 

Hos oss har vi fått lov til å ta ut omsorgsdagene i timer. Kan det være en løsning?

Og i disse tidene er det lov med litt mer TV og PC enn vanlig om dette kan hjelpe deg for ro til å jobb litt. Jeg prøver å jobb mest mulig etter ungene er ferdig med skolearbeid for da blir jeg ikke avbrutt hele tiden av å skulle undervise/veilede.

Og så tenk på at det kun er en uke til påskeferie. Du klarer en uke til- ta en dag om gangen.

Anonymkode: d4c45...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, Anonym bruker said:

Har hun full jobb når hun har baby?

Anonymkode: 9012e...735

Ja, babyen går i bhg til vanlig, hun må jobbe for og få det til og gå rundt

Anonymkode: 89d78...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...