Gå til innhold

Vet dere at 80 % av Norge nå går konkurs?


Rhapsody in blue

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

VINDKRAFT??? Utenlandske investorer presser nå igjennom hastevedtak for storstilt utbygging i norsk natur. Så og si ingenting av dette kommet det norske samfunnet til gode, mens store summer havner i "skatteparadis ". Vi kunne ha produsert like mye strøm med å oppgradere norske vannkraftverk, og dermed spart all den uvurderlige naturen. Fandens Erna som bare vil smiske med eliten og gir blaffen i folket og naturen!

Anonymkode: 5ea42...d73

For ikke å snakke om å oppruste ledningsnettet slik at vi ikke mistet minst 30 % før det når kranen...

Anonymkode: 72cc5...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For ikke å snakke om å oppruste ledningsnettet slik at vi ikke mistet minst 30 % før det når kranen...

Anonymkode: 72cc5...458

Absolutt! Men her er det sterke krefter i sving, og det er onde krefter. I Møre og Romsdal ble en lærling innen kraft truet med svartelisting i hele fylket hvis han ikke offentlig støtta vindkraftbaronene, se MOTVIND på Facebook. 

Anonymkode: 5ea42...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hva tror du kom først? Økonomiske midler eller skole? Hva tror du skjer med landet vårt hvis alt det private legges ned?

Anonymkode: d8dbd...0ba

Du stiller helt feil spørsmål. Vi har hatt skole i lange tider, men det er klart skolene har bedre vilkår når nordmenn har oljepenger (hvor midlene heldigvis ble beholdt av det offentlige og ikke gikk til private). Jeg har aldri påstårt at det er et mål at vi skal klare oss uten det private næringsliv, jeg mener bare at påstanden om at det offentlige drives av det private er søkt. Det offentlige og det private drar veksler på hverandre. 

Anonymkode: 9fa11...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. mars 2020 den 19.07, Anonym bruker skrev:

Du stiller helt feil spørsmål. Vi har hatt skole i lange tider, men det er klart skolene har bedre vilkår når nordmenn har oljepenger (hvor midlene heldigvis ble beholdt av det offentlige og ikke gikk til private). Jeg har aldri påstårt at det er et mål at vi skal klare oss uten det private næringsliv, jeg mener bare at påstanden om at det offentlige drives av det private er søkt. Det offentlige og det private drar veksler på hverandre. 

Anonymkode: 9fa11...e6a

Nordmenn kommer ikke til å ha oljepenger i fremtiden. Pengene blir blåst bort like raskt som du kan synge "ja vi elsker dette landet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. mars 2020 den 0.51, Anonym bruker skrev:

Vi har da fortsatt laks og Lofoten. 

Anonymkode: 5e11a...790

Laksen må fryses ned og blir ødelagt. Glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 23.52, Anonym bruker skrev:

Vet at MANGE går konkurs i alle fall. 

Og jeg må innrømme at jeg tenker "er det verdt det?" Men det finner vi vel ut når dette er over. 

Anonymkode: 62ae0...a23

Det er for sent å finne det ut da. Erna må ta et valg nå. 

Anonymkode: 6abda...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27. mars 2020 den 6.03, sug lut skrev:

Du vet vel ikke engang at du er på jordet?

Forbli i drømmeland. Det er et bra sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til den påstanden din om 80 %, Hi?

Tror ikke det, nei...

Det som alltid skjer i og etter kriser er at en god del (firma) vil overleve, det vil dukke opp nye behov, nye marked og dermed nye bedrifter igjen. Folk vil kanskje bytte yrke også, begynne i helt andre bransjer.

Det er f.eks. helt klart at selvberging og beredskap vil være et høyaktuelt tema når dette er over, og bare der vil det åpne seg nye muligheter.

Anonymkode: 72cc5...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du link til den påstanden din om 80 %, Hi?

Tror ikke det, nei...

Det som alltid skjer i og etter kriser er at en god del (firma) vil overleve, det vil dukke opp nye behov, nye marked og dermed nye bedrifter igjen. Folk vil kanskje bytte yrke også, begynne i helt andre bransjer.

Det er f.eks. helt klart at selvberging og beredskap vil være et høyaktuelt tema når dette er over, og bare der vil det åpne seg nye muligheter.

Anonymkode: 72cc5...458

Time will show og jeg gjetter Hva gjetter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rhapsody in blue skrev:

Time will show og jeg gjetter Hva gjetter du?

Så du har ikke noen link til dokumentasjon for påstanden din, du bare synser...

Det er ikke noe å gjette på en gang!

Kom med en link til det du påstår, ellers har det ingen hensikt å diskutere videre.

Anonymkode: 72cc5...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...