Gå til innhold

Buksene mine har irritert huden min og jeg har fått et sår som ikke vil gro: blør jevnlig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har peil og kan hjelpe meg litt? Med et ekkelt problem?

Har fått et sår på nedre del av magen. Har utviklet seg til en slags blodblemme som går hull på- og kommer tilbake. Den blør veldig mye når den går hull på. Nå er den blitt enda større og i natt gikk det hull på den og jeg blødde MYE. Hva i all verden er dette for noe? Gjør ikke vondt og merker ikke noe til den. Er nesten svart pga den fylles med blod..

 

Beklager ekle detaljer:/

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må avlaste, så bruk andre bukser. Kjøp optima ph hudvask og vask med det, da får du litt lavere og og det gror bedre. Bruk feks compeed på, og om ikke det gror i løpet av en ukes tid må du kontakte legen.

Anonymkode: 889b3...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du må avlaste, så bruk andre bukser. Kjøp optima ph hudvask og vask med det, da får du litt lavere og og det gror bedre. Bruk feks compeed på, og om ikke det gror i løpet av en ukes tid må du kontakte legen.

Anonymkode: 889b3...8f6

Lege?😱

Har hatt hjemmekontor og vært i karantene i 14 dager så bare gått i myke kosebukser. Men opplever at det blir bedre, før den plutselig tømmer seg for blod igjen.

 

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde? Du kan ta bilde /ha video konsultasjon med lege om du ikke vil ut blant folk nå. Eyr feks.

Anonymkode: f1742...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare men ble en stor flekk på lakenet. Er jo ikke vondt eller irriterende, men ser bare ut som en blodblemme. 

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten aldri blødd slik før. Da har det vært mindre mengder og når jeg har kommet borti. Går på antiobiotika grunnet lungebetennelse så tenker den kan ha vært betent også sprukket av den grunn. Vet ikke- ikke opplevd det slik før. 

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forresten aldri blødd slik før. Da har det vært mindre mengder og når jeg har kommet borti. Går på antiobiotika grunnet lungebetennelse så tenker den kan ha vært betent også sprukket av den grunn. Vet ikke- ikke opplevd det slik før. 

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Synes du skal ta kontakt med fastlegen din. De fleste fastleger tilbyr nå videokonsultasjon

Anonymkode: 93b37...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må antagelig ha legetime på mandag grunnet lungebetennelsen så får ta det samtidig. Men lege for et sår? Uff, høres så voldsomt ut. Tenkte noen skulle foreslå en salve eller noe🤔 Og legene har så mye annet å styre med i disse dager.

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du gått med den? Det høres jo ut som om du har hatt den i ukesvis. Da er det på høy tid å få den sjekket. 

Anonymkode: a4ae2...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må antagelig ha legetime på mandag grunnet lungebetennelsen så får ta det samtidig. Men lege for et sår? Uff, høres så voldsomt ut. Tenkte noen skulle foreslå en salve eller noe🤔 Og legene har så mye annet å styre med i disse dager.

Anonymkode: 4c2b0...ca7

Ikke for å skremme deg unødig, men sår som ikke gror kan indikere hudkreft. Du MÅ til lege. 

Anonymkode: 92255...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far hadde et sår på låret som kom av en skade, som igjen ble rippet opp gjentatte ganger. Tilslutt kontakten han lege da det ikke ville gro, og det hadde utviklet seg til hudkreft. Han måtte fjerne en bit av huden og ble heldigvis frisk igjen etterpå. 

Legen NÅ!!! 

Anonymkode: 79c3b...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...