Gå til innhold

Møter dere noen utafor kjernefamilien nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ba min kompis meg komme på besøk enda jeg ikke har sett han siden i fjor. Og jeg drar! Psyken er minst vel så viktig!

Anonymkode: fcf19...6a6

Psyken.. Altså hvis dere ikke har sett hverandre på 1 år, så haster det kanskje ikke så veldig? 

Eller skal dere kanskje møtes utendørs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frem til nå har vi bare vært oss 4 her hjemme, mannen jobbet frem til permittering fredag og jeg har hatt en dag på jobb i barnehage. Har snakket med naboene idag som har barn i samme alder og vurderer å la barna leke sammen i helgen. De møter heller ingen andre og vært friske hele veien. 

Anonymkode: 2b2fc...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ba min kompis meg komme på besøk enda jeg ikke har sett han siden i fjor. Og jeg drar! Psyken er minst vel så viktig!

Anonymkode: fcf19...6a6

Du får si det til de pårørende til de over 600 som døde i Spania siste døgn. 
 

Folk som deg er skyld i at folk dør. Men bare du ikke kjeder deg så...

Anonymkode: b3061...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Møter de jeg vil når jeg vil. Og sånn  tenker heldigvis resten av kretsen min også. Dette blir for dumt altså.

Anonymkode: fcf19...6a6

Idiot

Anonymkode: d188e...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Innavl ja! Jøss du er jo dum som et brød, kanskje du er innavl??

Anonymkode: fcf19...6a6

Du _er_ innavl? Lær deg norsk!

Når det gjelder deg og din omgangskrets sin håndtering av koronaviruset; i svarte huleste da, menneske? Søsteren din jobber på et eldresenter og lever «som vanlig»? Jeg håper virkelig noen melder henne til kommunelegen så hun tas ut av turnus umiddelbart. At folk med så lav intelligens i det hele tatt har klart å skaffe seg en jobb er egentlig ganske fascinerende...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Møter de jeg vil når jeg vil. Og sånn  tenker heldigvis resten av kretsen min også. Dette blir for dumt altså.

Anonymkode: fcf19...6a6

Haha. Skal vel på hytten og gå på topptur og du? Eller en tur til Sverige?

Anonymkode: 30eda...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun de som gjør dumme valg nå blir rammet. Det har jeg ment i 3 uker. Alle dere som har gjort dumme valg de siste 14 dager er i faresonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rhapsody in blue skrev:

Kun de som gjør dumme valg nå blir rammet. Det har jeg ment i 3 uker. Alle dere som har gjort dumme valg de siste 14 dager er i faresonen. 

Det stemmer ikke. Vi er mange som jobber fremdeles og som møter mye mennesker og setter oss selv i fare hver dag. Det er ikke dumme valg, det er plikt. 

Anonymkode: ab50a...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rhapsody in blue skrev:

Kun de som gjør dumme valg nå blir rammet. Det har jeg ment i 3 uker. Alle dere som har gjort dumme valg de siste 14 dager er i faresonen. 

Jøss, i hvilken verden lever du?

Anonymkode: b727b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jøss, i hvilken verden lever du?

Anonymkode: b727b...17b

K verden. Hvilken lever du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rhapsody in blue skrev:

K verden. Hvilken lever du i?

Ikke samme som deg, det er i hvertfall helt sikkert

Anonymkode: b727b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter flere, men kun utendørs og med akseptabel avstand. Har noen elever jeg er svært bekymret for i disse dager. Flere sårbare elever følges opp av sosialarbeidere ved skolen, men noen av elevene trenger trygghet og en de kjenner godt. Det kan jeg ikke ignorere. Elevene det gjelder roper selv etter hjelp og tar direkte kontakt. Tar selvfølgelig forholdsregler, samtidig er jeg er klar over at jeg gjør noe jeg strengt tatt ikke burde. 

Anonymkode: a4e1e...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pratet med en nabo på 10 meters avstand i går og så var jeg i butikken på lørdag.

Anonymkode: 7286c...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på gård, så "kårfolket" har vi besøk av og er på besøk til. Eldste har tre venner å gå tur sammen med nå og da,- yngste stoler vi ikke HELT på akkurat på det,- men de spiller og har kontakt via snap og nett og fungerer ok. Mannen er på jobb, men er mest ute og uten nærkontakt med andre kollegaer. Jeg er på kontor, men vi har hvert vårt kontor, kun lunsjbordet som er i fellesareal og der kan vi lett ha både 3 og 4 m mellom hverandre,- vi er bare 4stk i tillegg. Kun jeg med barn under 18. De andre voksne barn, og vi alle er uten besøk og heller ikke på besøk til andre nå. Vi snakker med folk vi treffer ute, på butikken ol,- men holder jo de 2metrene det er snakk om da. Sånn ca i hvert fall.

SÅ får vi se da, hvor lenge man holder ut/må holde ut.

Anonymkode: 6f644...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...