Gå til innhold

Møter dere noen utafor kjernefamilien nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Wow, dere har tydeligvis lite å gjøre enn å rakke ned på oss som ikke er så jævlig hysteriske. Jeg tar fint hensyn til alle fremmede, men hva jeg og min omgangskrets velger å gjøre er opp til oss. Og hva de eventuelt gjør utenom tid med meg får være opp til dem. Vi velger å leve et helt vanlig liv som jeg personlig synes resten av dere burde gjøre. 

Anonymkode: fcf19...6a6

Du viser totalt mangel på intelligens når du drar hysteri kortet her altså. Du skjønner jo ikke hva vi er oppe i. Helt utrolig! Hvorfor tror du hele verden er «stengt»? Fordi alle er hysteriske??

Anonymkode: bb5e1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er tydeligvis 100vis av mennesker i denne kommunen dumme 🤦‍♀️

Anonymkode: fcf19...6a6

Det skal du ikke se bort fra. Idioter i stim.

Anonymkode: 2dd9e...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du viser totalt mangel på intelligens når du drar hysteri kortet her altså. Du skjønner jo ikke hva vi er oppe i. Helt utrolig! Hvorfor tror du hele verden er «stengt»? Fordi alle er hysteriske??

Anonymkode: bb5e1...f86

Jeg skjønner fint at dette er unntakstilstand og derfor tar jeg forholdsregler og hensyn til alle andre. Men at jeg og min omgangskrets velger å møtes og leve som vanlig utenom det burde da være greit.

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det skal du ikke se bort fra. Idioter i stim.

Anonymkode: 2dd9e...eb4

Det har ikke slått deg at du og andre som tar helt av er idiotene?

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner fint at dette er unntakstilstand og derfor tar jeg forholdsregler og hensyn til alle andre. Men at jeg og min omgangskrets velger å møtes og leve som vanlig utenom det burde da være greit.

Anonymkode: fcf19...6a6

Men det er jo ikke greit, hvordan går det an å ikke forstå dette? Har du ikke fått med den en eneste nyhet i det siste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner fint at dette er unntakstilstand og derfor tar jeg forholdsregler og hensyn til alle andre. Men at jeg og min omgangskrets velger å møtes og leve som vanlig utenom det burde da være greit.

Anonymkode: fcf19...6a6

Det er akkurat det det ikke er. Kan du egentlig lese og tilegne deg kunnskap? Hvordan kan du misforstå budskapet som repeteres om og om igjen?

Anonymkode: 2dd9e...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow, dere har tydeligvis lite å gjøre enn å rakke ned på oss som ikke er så jævlig hysteriske. Jeg tar fint hensyn til alle fremmede, men hva jeg og min omgangskrets velger å gjøre er opp til oss. Og hva de eventuelt gjør utenom tid med meg får være opp til dem. Vi velger å leve et helt vanlig liv som jeg personlig synes resten av dere burde gjøre. 

Anonymkode: fcf19...6a6

Som sagt, noen ganger kan det være greit å rydde i rekkene. 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har ikke slått deg at du og andre som tar helt av er idiotene?

Anonymkode: fcf19...6a6

Du minner meg om den vitsen hvor den eldre mannen som kjørte mot kjøreretningen på motorveien klagde til politiet da de stoppet han. Han mente at de heller burde stoppe alle de andre som kjørte feil vei. 

Dere er kanskje i samme omgangskrets?

Anonymkode: b3061...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow, dere har tydeligvis lite å gjøre enn å rakke ned på oss som ikke er så jævlig hysteriske. Jeg tar fint hensyn til alle fremmede, men hva jeg og min omgangskrets velger å gjøre er opp til oss. Og hva de eventuelt gjør utenom tid med meg får være opp til dem. Vi velger å leve et helt vanlig liv som jeg personlig synes resten av dere burde gjøre. 

Anonymkode: fcf19...6a6

Så lenge dere møter andre folk, så er det ikke opp til dere. Skremmende at man ikke klarer å ta litt hensyn til andre

Anonymkode: b727b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har ikke slått deg at du og andre som tar helt av er idiotene?

Anonymkode: fcf19...6a6

Vi tar ikke helt av. Vi følger myndighetenes retningslinjer som de har bedt alle nordmenn etterleve så sant det lar seg gjennomføre. At du tror du vet bedre vitner jo bare om idioti og arroganse. En farlig kombinasjon i disse tider.

Anonymkode: 2dd9e...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner fint at dette er unntakstilstand og derfor tar jeg forholdsregler og hensyn til alle andre. Men at jeg og min omgangskrets velger å møtes og leve som vanlig utenom det burde da være greit.

Anonymkode: fcf19...6a6

Da møter ingen av dere i din omgangskrets, noen andre da? Ingen av dere er på jobb eller ute i butikk noengang?

Anonymkode: b727b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tuller dere? Som jeg sier, jeg følger retningslinjene, men jeg velger å se de jeg vil. Dere er klar over at disse reglene ikke fungerer? De vil ikke endre noe som helst. Men som en norsk solidaritet tar jeg mine forholdsregler ifht til de jeg møter. Hva de jeg gjør er opp til de

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da møter ingen av dere i din omgangskrets, noen andre da? Ingen av dere er på jobb eller ute i butikk noengang?

Anonymkode: b727b...17b

Å joda, mitt søsken jobber på eldresenter. Men selv hun lever som vanlig. Jeg er på butikken hver 14. dag og da kun fordi jeg trenger noe. Hva de andre gjør får være opp til dem

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å joda, mitt søsken jobber på eldresenter. Men selv hun lever som vanlig. Jeg er på butikken hver 14. dag og da kun fordi jeg trenger noe. Hva de andre gjør får være opp til dem

Anonymkode: fcf19...6a6

Skremmende hvor egoistiske dere er

Anonymkode: b727b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, tuller dere? Som jeg sier, jeg følger retningslinjene, men jeg velger å se de jeg vil. Dere er klar over at disse reglene ikke fungerer? De vil ikke endre noe som helst. Men som en norsk solidaritet tar jeg mine forholdsregler ifht til de jeg møter. Hva de jeg gjør er opp til de

Anonymkode: fcf19...6a6

 

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å joda, mitt søsken jobber på eldresenter. Men selv hun lever som vanlig. Jeg er på butikken hver 14. dag og da kun fordi jeg trenger noe. Hva de andre gjør får være opp til dem

Anonymkode: fcf19...6a6

Jepp. Innavl. 

Anonymkode: b3061...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Jepp. Innavl. 

Anonymkode: b3061...cc7

Innavl ja! Jøss du er jo dum som et brød, kanskje du er innavl??

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers bor på samme tun, så de blir som nærmeste familie. Men vi har kun møtt de utendørs. Ellers har vi kontakt med 1 familie. Istedenfor at barna skal være med 1-2 venn hver seg, fra ulike familier, forholder vi oss kun til denne familien, slik at barna har noen venner å omgås. Men det er med forbehold da. Absolutt ikke hver dag, alle må være friske, helst utendørs osv. Når barna sitter å hører på Ernas pressekonferanse, og det blir presisert utallige ganger at det er lov med 1-2 venn, da syns jeg dette er en grei løsning i denne vanskelige tiden.

Anonymkode: 9e77a...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjernefamilien består i meg og ett barn, så vi har kontakt med en lekevenn og så snakker jeg med foreldrene ved henting og levering. Med hjemmekontor så er de min eneste menneskelige kontakt bortsett fra de som er i butikken når jeg handler 1-2 ganger i uka. 

Jeg tenker at det er innafor. 

Anonymkode: b3061...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter en haug med kollegaer og pasienter og ei venninne jeg går tur med. Mannen møter en ensom kompis innimellom. Eller har ikke barna møtt noen enda.

Anonymkode: ff51f...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kun sammen med kjernefamilien. Men har vekslet noen ord med naboer på lang avstand. Det er koselig det, men jeg savner å møte kolleger hver dag. Samtaler via skype og teams når ikke helt opp. Når dette er over skal vi ha en stor fest hos oss med alle venner! Det er noe å se frem til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun meg og barna. Eldste har ei venninne hun går en tur med hver dag. Men de er så store at de vet at de må holde avstand. Har veldig lyst å ha ren samvittighet når dette er over. At jeg iallefall gjorde mitt for å forhindre smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innavl ja! Jøss du er jo dum som et brød, kanskje du er innavl??

Anonymkode: fcf19...6a6

Akkurat nå har jeg ingen kjernefamilie. Heldigvis er min omgangskrets villig til å sørge for at jeg har det bra. Det slo deg kanskje ikke, at noen av oss har det helt jævlig! Og ikke bare i disse dager, men uansett. Men takket være egoistiske mennesker så må vi andre slite med dette. Jeg velger og ta forholdsregler og gjøre mitt for samfunnet, men det driter vel du i, som sitter der på din høye hest og rakker ned på oss andre

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ba min kompis meg komme på besøk enda jeg ikke har sett han siden i fjor. Og jeg drar! Psyken er minst vel så viktig!

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, tuller dere? Som jeg sier, jeg følger retningslinjene, men jeg velger å se de jeg vil. Dere er klar over at disse reglene ikke fungerer? De vil ikke endre noe som helst. Men som en norsk solidaritet tar jeg mine forholdsregler ifht til de jeg møter. Hva de jeg gjør er opp til de

Anonymkode: fcf19...6a6

Du følger jo ikke retningslinjene... og det er pga idioter som deg det ikke fungerer optimalt... 

Anonymkode: bb5e1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du følger jo ikke retningslinjene... og det er pga idioter som deg det ikke fungerer optimalt... 

Anonymkode: bb5e1...f86

Haha, sliter du med forståelsen eller.?

Anonymkode: fcf19...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Haha, sliter du med forståelsen eller.?

Anonymkode: fcf19...6a6

Nei, det er det du som gjør gitt

Anonymkode: bb5e1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...