Gå til innhold

Det at russen ikke får tilbake pengene for avlyste landstreff..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Bestemmer du over 19 åringen din enda? 

Når han ikke har penger for å betale for det så gjør jeg det. Han kunne dratt hvis han hadde penger 

Anonymkode: 92659...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig om de ikke får pengene tilbake. Arrangørene slipper å betale artistene - det er derfor de avlyser allerede nå men de skal sitte på billettpengene? I følge Forbrukerrådet har de ikke lov å ikke refundere. De som arrangerer dette kan permittere de ansatte. Håper ALLE melder dem til Forbrukerrådet om de ikke får pengene tilbake. 

Anonymkode: cc824...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som klager på at dere ikke får tilbake pengene, har dere sjekket om arrangementet ikke har en klausul ang force majeure? Det er helt vanlig, og dette viruset går under den. Arrangør har jo utgifter selv om arrangement blir avlyst. 

Anonymkode: 8badb...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Du kunne jo valgt å gjøre ditt barn uavhengig av denslags idiotindustri. Det er ikke pålegg om å være med på russetid, unge med ryggrad velger det bort. Dere velger å delta og støtte den "pill råtne" russeindustrien. Det er for seint å snyte seg når nesa er borte.

Min sønn valgte å ikke være russ. Han vil ikke sette karakterene og idrettskarrieren på spill. Jeg har derimot ingen problemer med å synes det som skjer nå er leit for de som har gledet seg i lang tid. 

Anonymkode: f9001...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...