Gå til innhold

Er det noen synske her inne som kan spå meg? Desperat...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært sammen med verdens beste mann i snart 11 år. For 14 mnd siden bestemte vi oss for å endelig prøve å få barn. Etter 6 mnd med prøving ble vi endelig gravide og vi var i ekstase. Mistet i en spontanabort i uke 5-6. Vi ble knust men ville prøve igjen med en gang, sånt skjer og vi var uheldige. Nye 6 mnd gikk før vi endelig fikk positiv test igjen, nå skulle det jo virkelig være vår tur for nå har vi jo hatt vår runde med spontanabort og sjansen er jo liten for at det skjer igjen. Men nei, i uke 8 samme dag jeg så hjertebank på tidlig ultralyd der alt va i sin skjønneste orden mistet jeg nok en gang i ny spontanabort og vi var mer knust enn noen gang... 5 uker etter, positiv test igjen. Til tross for at vi har vært så uheldige så var vi endelig heldige og ble raskt gravide igjen. NÅ er det vår tur, det må bare være vår tur nå. Neida, 5 dager senere er testen gått fra svakt positiv til helt negativ, kjemisk graviditet kalles det. Når egget fester seg bittelitt og slipper igjen eller bare streifer livmorveggen på vei ut slik at graviditetstesten slår ut positiv men blir negativ raskt etter og mensen kommer. Jeg orker ikke mer, jeg orker ikke fler spontanaborter og fler skuffelser nå. Hvorfor får vi det ikke til når det virker som det kommer så lett for alle andre:snurt:
 

er det noen som helst der ute som kan se om vi snart vil lykkes? Eller se hvorfor vi ikke lykkes? Hva er galt?😭 

Takk. 

fødselsdato 22.12.93

Anonymkode: 4af8e...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk kortet eight of wands.

Kanskje dere ikke lykkes fordi dere sresser for mye over det som at dere stresser over at "vi har liten tid" "det må skje så fort som mulig"? Hva med å gjøre noe som slappes av ? som yoga ?

Eller så kan kanskje en reise/tur være fint. Graviditet skjer når det skjer.

Vet det med reise er sikkert ikke helt mulig nå i koronatid, men tur kan og være i skog og sitte rundt en bål.

Anonymkode: 85b47...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...