Gå til innhold

Snart 3 åring med feber hver morgen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en snart 3 åring som har i to uker nå ca hatt 37.5 -37.9 hver eneste morgen. Dette er målt i rompen. Han er bitte bitte litt snørrete men ikke noe galt med han i det hele tatt. Noen ganger går tempen ned i løpet av dagen noen ganger blir den rundt 37. Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Har ikke gitt han noe febernedsettende da almenntilstanden hans er helt fin. Mer enn fin han er proppfull av energi. Men nå begynner jeg sånn smått å bli bekymret. Da det ikke Jar vert noe endring. Noen råd? Eller hva det kommer av? Vil helst ikke bestille legetime unødvendig i disse tidene 

Anonymkode: 554c5...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han har jo ikke feber

Anonymkode: 92ebe...469

Regnes ikke 37,5 -37.9 som forhøyet temperatur? Den går jo som regel ned i løpet av dagen. Ingen andre av mine barn inkludert han selv har hatt så høy temperatur før.

Anonymkode: 554c5...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden driver du å måler temperaturen på barnet når han ikke er syk? Feber er temperatur over 38 grader. 

Anonymkode: 17376...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden driver du å måler temperaturen på barnet når han ikke er syk? Feber er temperatur over 38 grader. 

Anonymkode: 17376...b87

Det er fordi jeg var høygravid og trengte barnepass når jeg skulle føde men alle besteforeldrene var i risikogruppen. Det endte med at jeg ikke fikk barnepass til fødselen. Rett og slett av redsel om at han hadde smittet noen. Men temperaturen hans er fortsatt forhøyet «uten» grunn

Anonymkode: 554c5...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi jeg var høygravid og trengte barnepass når jeg skulle føde men alle besteforeldrene var i risikogruppen. Det endte med at jeg ikke fikk barnepass til fødselen. Rett og slett av redsel om at han hadde smittet noen. Men temperaturen hans er fortsatt forhøyet «uten» grunn

Anonymkode: 554c5...a35

Men så lenge han ikke har feber og ikke har dårlig almenntilstand så er han jo ikke syk.  

Gratulerer med baby! ❤️

Anonymkode: 17376...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men så lenge han ikke har feber og ikke har dårlig almenntilstand så er han jo ikke syk.  

Gratulerer med baby! ❤️

Anonymkode: 17376...b87

Ok for det hadde vert så flott om besteforeldrene i alle fall kunne sett hun nye lille. På torsdag har vi alle vert hjemme i over 14 dager. Så da kan jeg anse det som trygt. Tusen takk :)

Anonymkode: 554c5...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...