Gå til innhold

Åååh, jeg føler meg så elendig!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veksler mellom å være glovarm og iskald, så tett i nesa at jeg blør hver gang jeg snyter meg, verker i hele kroppen, kvalm, hodepine, så vondt i halsen som jeg aldri har hatt før! Barna er sure og klager over at jeg ikke kommer meg opp før 9-tiden, men jeg har ikke sjangs! Heldigvis helg nå så jeg slipper å hjelpe til med skolearbeid. Måtte bare syte litt. 🥵🤧 Håper på litt medlidenhet, siden det bare er kjeft, krangling og mas å få her hjemme 😅 Og nei, dette er ikke skrevet av en mann 😅

Anonymkode: dff35...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Veksler mellom å være glovarm og iskald, så tett i nesa at jeg blør hver gang jeg snyter meg, verker i hele kroppen, kvalm, hodepine, så vondt i halsen som jeg aldri har hatt før! Barna er sure og klager over at jeg ikke kommer meg opp før 9-tiden, men jeg har ikke sjangs! Heldigvis helg nå så jeg slipper å hjelpe til med skolearbeid. Måtte bare syte litt. 🥵🤧 Håper på litt medlidenhet, siden det bare er kjeft, krangling og mas å få her hjemme 😅 Og nei, dette er ikke skrevet av en mann 😅

Anonymkode: dff35...494

Man ser jo at det ikke er skrevet av en mann ;)

god bedring

Anonymkode: aff1c...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! 😄 Kjerringråd mot vond hals tas i mot med stor takknemlighet!

Anonymkode: dff35...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring 🙏🏻 Masse drikke, te med honning i, og gurgling med saltvann 🤗 Ikke stress med noe i disse dagene! 

Anonymkode: f99fd...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for det! 😄 Kjerringråd mot vond hals tas i mot med stor takknemlighet!

Anonymkode: dff35...494

Iskald drikke og saftis får ned hevelsen og demper irritasjonen. 

Ellers er honning et godt råd 

Anonymkode: a162d...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme klemmer (evt kalde, hvis det er det du trenger mest akkurat nå)🥰 Hvor gamle er barna? Og har de en far eller medmor i huset? 

Anonymkode: 56ad1...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veksler mellom å være glovarm og iskald, så tett i nesa at jeg blør hver gang jeg snyter meg, verker i hele kroppen, kvalm, hodepine, så vondt i halsen som jeg aldri har hatt før! Barna er sure og klager over at jeg ikke kommer meg opp før 9-tiden, men jeg har ikke sjangs! Heldigvis helg nå så jeg slipper å hjelpe til med skolearbeid. Måtte bare syte litt. 🥵🤧 Håper på litt medlidenhet, siden det bare er kjeft, krangling og mas å få her hjemme 😅 Og nei, dette er ikke skrevet av en mann 😅

Anonymkode: dff35...494

Du burde isolere deg fra familien.. er det en far i huset? 

Anonymkode: 4dd66...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en virtuell og garantert smittefri klem!!!

Du er flink som faktisk har fulgt opp skolearbeid osv selvom du var dårlig. Nå må du huske på å gi deg selv litt pusterom uten å stille masse krav til deg selv. Kan være barna blir litt sure akkurat nå, men du blir fortere frisk da, og det vil de nok innerst inne være glad for. Gi deg selv rom til å la kroppen få hvile.

Anonymkode: 66081...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. Jeg håper du har en voksen til i huset som kan ta barn og annet nødvendig arbeid.

Anonymkode: 2df9f...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha sendt en mail til skolen om at du er syk, og at ungene dermed ikke får den oppfølgingen de burde fått i forhold til hjemmeskole😉.

Ellers er ingefær-te med litt chilli, godt for sår hals. God bedring😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...