Gå til innhold

Trenger noen solskinnshistorier fra dere som har hatt flere spontaborter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, shewolf skrev:

Innvendig UL ja. Fikk både se og høre hjertet. Så liv. Foreløpig bare rosa på papiret.. men jeg ble bare så ufattelig lei meg når det kom rosa i det hele tatt. Etter å ha lest mye- prøver jeg å ta det med ro og være optimist.Håper det er et blodkar som har sprekt eller noe. 

Ja, det kan like gjerne være at du blør på grunn av ultralyden, at staven har kommet borti et blodkar eller noe. Rosa på papiret er så lite at det godt kan komme fra skjeden, og ikke livmoren 😊 

Anonymkode: bc019...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan like gjerne være at du blør på grunn av ultralyden, at staven har kommet borti et blodkar eller noe. Rosa på papiret er så lite at det godt kan komme fra skjeden, og ikke livmoren 😊 

Anonymkode: bc019...e03

Jeg håper virkelig!! Jeg blødde sånn en uke før ex.u også, men nå vet jeg at det ikke er svangerskap utenfor livmor. Det her er forferdelig nervepirrende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, shewolf skrev:

Jeg håper virkelig!! Jeg blødde sånn en uke før ex.u også, men nå vet jeg at det ikke er svangerskap utenfor livmor. Det her er forferdelig nervepirrende! 

Jeg har vært gravid fem ganger og har fire barn. Alle gangene har jeg blødd friskt blod i første trimester, men bare en gang økte det i styrke og ble klumpete. Det er altså fullt mulig å klø, og friskt blod, uten å miste. Og jeg småblør etter GU og innvendig UL også. Så, det er håp, altså.

Anonymkode: 3138f...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært gravid fem ganger og har fire barn. Alle gangene har jeg blødd friskt blod i første trimester, men bare en gang økte det i styrke og ble klumpete. Det er altså fullt mulig å klø, og friskt blod, uten å miste. Og jeg småblør etter GU og innvendig UL også. Så, det er håp, altså.

Anonymkode: 3138f...77f

Å så beroligende å høre. Jeg må jo bare ta en dag av gangen. Men det er godt å høre at det fortsatt finnes håp!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...