Gå til innhold

Jeg innrømmer det: jeg var en av dem som ikke var redd og mente det var hysteri


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere konmer et viss sted for å tenke sånn. Dét kan dere tenke på. 

Anonymkode: d854d...d01

Men du tenker kanskje ikke på alle de tusen som sliter til daglig, som nå får det enda tyngre. Ikke kan være med venner og familie, ikke får vært hos psykologen fordi det er stengt. Og i tillegg får de økonomiske bekymringer på toppen. Hvor høy tåler vi at selvmordstatistikken blir? Hvor mange barn skal vi tåle at blir mer eller mindre isolert med sine overgripere/voldelige foreldre osv. Hvor mange familier og barn som allerede har det trangt, skal vi tåle at ikke har råd til å betale husleie/ha nok mat/klær osv. Hvor mange bedrifter, butikker osv tåler vi at går konkurs?

Det er veldig mange hensyn å ta. Å stenge ned i noen uker for å bremse smitten, for at helsepersonell kan få forberede seg osv, det er greit. Å stenge ned i flere mnd, det er ikke greit. Det kommer til å få for store konsekvenser. Vi skal ha et land og et samfunn å komme tilbake til også. Vi kan faktiske ikke rassere landet. Når det er sagt, jeg følger gladelig de råd og retningslinjer som vi nå har fått, men jeg evner også å se at det er mange hensyn som må tas. 

Anonymkode: 204ec...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke koronasyke innlagt på alle sykehus i landet, langt ifra!! 

Hvor mange eldre/syke blir innlagt hvert år pga "vanlig" influensa? Disse som er innlagt nå, hadde muligens blitt innlagt uansett - korona eller ei?

Anonymkode: c8bc3...768

Du skjønner ikke at dette bare er begynnelsen eller? Flere av de som er innlagt er godt unfder 60 år

Anonymkode: a1bff...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...