Gå til innhold

Kommer dere til å holde dere mest mulig hjemme nå eller drar dere på besøk til familiemedlemmer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her blir vi nok mest hjemme, men vi voksne skal på jobb noen dager hver..Ellers blir det nok bare å dra på butikken og handle når vi må..Handlet på onsdag og trenger ikke å handle før onsdag igjen iallefall..Var en tur på IKEA og Europris i kveld for å kjøpe noe vi manglet, men visste hva jeg skulle ha og var kjapp..

Anonymkode: a23b6...1f0

Mest mulig hjemme. Blir oppgitt over at mange ser på dette som "ferie" og drar på shopping eller på fjellet. Gjør kun nødvendige ærender.

Anonymkode: d7edb...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal fremdeles besøke mor på eldrehjemmet en gang i uken. Jeg vil ikke at hun skal føle seg alene.

Anonymkode: 709f8...a5d

Sikkert på at det er mulig? På sykehjemmet jeg jobber på er det besøksforbud nå. Kun døende pasienter som får ha besøk.

Anonymkode: a5ec7...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mest mulig hjemme. Blir oppgitt over at mange ser på dette som "ferie" og drar på shopping eller på fjellet. Gjør kun nødvendige ærender.

Anonymkode: d7edb...778

Å dra på fjellet må da være innafor? Det skal vi i morgen, komme oss opp i høyden og bort fra folk og smitte. 

Anonymkode: 1f4fa...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å dra på fjellet må da være innafor? Det skal vi i morgen, komme oss opp i høyden og bort fra folk og smitte. 

Anonymkode: 1f4fa...383

Leser du ikke nyheter i det hele tatt? Foreslår at du gkør det

Anonymkode: c6498...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Leser du ikke nyheter i det hele tatt? Foreslår at du gkør det

Anonymkode: c6498...d57

Jeg leser mye nyheter. Jeg ser at folk ikke skal dra på hyttene osv, men en skitur i oppkjørte løyper kan vel ingen ha noe mot?

Anonymkode: 1f4fa...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer til å dra hyppig på besøk til mine foreldre. Men de er under 60 år,i god form,å ikke i risikogruppen.

Anonymkode: 9a1d3...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er besteforeldre laaangt under 60 år. Ikke alle får barn samtidig som de får grått hår.

Fortsett å ta vare på alle sårbare, folkens 💕

Anonymkode: 06a06...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mest mulig hjemme. Blir oppgitt over at mange ser på dette som "ferie" og drar på shopping eller på fjellet. Gjør kun nødvendige ærender.

Anonymkode: d7edb...778

Med mest mulig hjemme mente jeg at innimellom må vi innom butikken eller apoteket..Og jeg eller mannen skal på jobb til uka..Drar ikke på besøk eller til fjells..

Anonymkode: a23b6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok mest mulig hjemme. Jeg må jobbe litt (butikk), og en av oss voksne drar jo innom butikken når vi må. Vi kommer nok til å omgås mine svigerforeldre, men de bor på samme gårdstun som oss. Mine foreldre bor lengre unna, og min far er i risikogruppen, så det blir det nok i hovedsak kontakt over telefonen. Men får se hvor lenge dette varer. Pappa er alene, så ikke sunt for han hvis han ender opp helt isolert heller. Men det får vi ta som det kommer, og ha en god dialog om.

Anonymkode: c53af...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi omgås ingen andre. Besøker ingen, drar ikke på besøk, og unngår steder med andre mennesker. Det er viktig at vi alle tar dette alvorlig nå!

Anonymkode: 620af...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder oss hjemme og tar ikke imot besøk. Det har vært barn på døra her, men vi sier nei til besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder oss hjemme, ungene får ikke ha besøk eller dra på besøk. Bor nær skogen så vi får luftet oss uten å støte på andre folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sug lut skrev:

Kun oss foreldre og barn. Besøker ingen andre.

Jasså, har du falt for koronahysteriet du skrev så sterkt imot

Anonymkode: 9816d...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar ikke på besøk. Men, jeg må på jobb. Mannen min blir kanskje kalt ut i heimevernstjeneste. Han er en av de som såkalt har hjemmekontor og leker med barna som det florerer om på nett nå. En av de som har fått hjemmekontor, men som samarbeider tett med store deler av verden samtidig, for at teknologien og for at kommunikasjonen mellom både verden og planeter skal fungere. Hjemmekontor for at jeg skal få jobbe i helsevesenet. 
Så, han sitter kun og leker med barna, god stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jasså, har du falt for koronahysteriet du skrev så sterkt imot

Anonymkode: 9816d...521

Hysteriet er noe helt annet enn å følge de forholdsregler som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nydelig mann og tre flotte unger. Handling er unnagjort. Vi skal ingen steder de neste 48 timene. Jeg velger å se på det som en deilig pause som tillater oss å ha det fint sammen oss 5. Vanligvis er helger fulle av aktiviteter, forberedelser, besøk og er hektisk(men hyggelig). Nå får vi tid til å være sammen. Mandag må jeg på jobb. Jeg har samfunnskritiske oppgaver. Barn og mann holder seg hjemme. Jeg handler på vei hjem om vi skulle trenge noe til uka. Vi har lenge planlagt hyttetur neste helg, men den utgår. Hytta står der og er klar når vi igjen kam bruke den.

Anonymkode: 73d8e...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Anonym bruker said:

Her blir vi nok mest hjemme, men vi voksne skal på jobb noen dager hver..Ellers blir det nok bare å dra på butikken og handle når vi må..Handlet på onsdag og trenger ikke å handle før onsdag igjen iallefall..Var en tur på IKEA og Europris i kveld for å kjøpe noe vi manglet, men visste hva jeg skulle ha og var kjapp..

Anonymkode: a23b6...1f0

kun de nærmeste, som mydighetene mener er greit

Anonymkode: a91b3...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg besøke mine foreldre?

Anonymkode: 7e364...bc8

Det bør du utsette. Ta heller en telefonsamtale med dem

Anonymkode: 620af...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jobbe, og kommer dermed i kontakt med mange mennesker som igjen har kontakt med mange mennesker, hver dag. 

Ungene er plassert hos sin far, jeg har mat til minst 14 dager og har ingen planer om å gjøre noe annet enn å jobbe eller være hjemme alene. 

Anonymkode: 9f295...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha dåp i morgen. Gudstjeneste er såklart avlyst, men presten døper barnet. 

Ellers bare nær familie etterpå. 

Anonymkode: ce885...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjemme, mannen må på jobb, jeg er ped.leder med hjemmekontor - Det trodde jeg aldri kom til å skje. 

Anonymkode: 53598...9b9

Jobber du i kjede? Hvilken i så fall? 
Vi (ped.ledere) har stengt arbeidsplass men sjefen krever at alle er på jobb, selv om vi kun har kontoroppgaver/planarbeid som kan gjøres i hjemmekontor. Så mannen (som ikke kan ha hjemmekontor) må bruke sykt barn dager, mens jeg sitter og gjør kontorarbeid i en stengt barnehage, noe jeg fint kunne gjort hjemmefra...

Anonymkode: f225a...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har møtt bestefar idag, men ikke klemt eller hatt nærkontakt. Vi har kun oppholdt oss utendørs. Sånn gjør vi det fremover. Jeg er redd for hans psykiske helse også. Min bror og hans familie bor rett ved oss, så vi møter dem også, men kun dem.

Anonymkode: 0be64...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...