Gå til innhold

Kommer dere til å holde dere mest mulig hjemme nå eller drar dere på besøk til familiemedlemmer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her blir vi nok mest hjemme, men vi voksne skal på jobb noen dager hver..Ellers blir det nok bare å dra på butikken og handle når vi må..Handlet på onsdag og trenger ikke å handle før onsdag igjen iallefall..Var en tur på IKEA og Europris i kveld for å kjøpe noe vi manglet, men visste hva jeg skulle ha og var kjapp..

Anonymkode: a23b6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har vært hos besteforeldre i dag!

 

Anonymkode: 5f961...46c

Det var jo akkurat det myndighetene sa du IKKE skulle. 

Anonymkode: fb26a...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest mulig hjemme, kommer ikke til å besøke andre på en stund og kommer til å unngå mest mulig å ha med barna i butikken. Turer i skogen, lek i hagen osv.

Anonymkode: 85065...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i risikogruppa, så her blir det «isolering». Vi kommer til å komme oss ut i friskluft hver dag, men vi verken drar på, eller får besøk, av øvrige familiemedlemmer eller venner. Snakket med min lege på telefonen i dag, og disse rådene kommer derfra, så forholder meg til det, så kan vi heller le godt av hvor hysteriske vi var når alt er over. Jeg er sjeldent hysterisk for noe, men i dette tilfellet, hvor regjeringen faktisk har valgt å stenge hele Norge med de konsekvensene det har, da velger jeg heller å være føre var, gitt.

Anonymkode: e8054...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hjemme. Besøker ikke besteforeldre eller andre og barna må vente litt med besøk. Er kun jeg som drar på jobb og er innom butikken.

Anonymkode: b79a4...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fremdeles besøke mor på eldrehjemmet en gang i uken. Jeg vil ikke at hun skal føle seg alene.

Anonymkode: 709f8...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme.

Jeg har hjemmekontor og barna hjemmeskole.

Har det vi trenger av mat og drikke ut neste uke tenker jeg. Blir turer i skogen hver dag og litt trening hjemme for oss alle 3. Barna er 11 og 13 og vi bor på markagrensa. 

Anonymkode: dd092...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er store, og har fjernundervisning. Jeg har vært på jobb i dag, og har fått beskjed om vi må møte på arbeidsplassen også mandag, men at det etter det vil bli lagt til rette for hjemmekontor. Sånn ellers blir det ikke mye besøk her, og vi kommer ikke til å dra på besøk. Men vi bor på gård og svigerforeldrene mine bor også her, så vi klarer ikke å unngå å treffe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett hjemme. Jeg må noe på jobb og kan ha noe hjemmekontor. 

Matbutikk og evn andre butikker/apotek om behovet oppstår.

Eneste unntak er at jeg har en venninne som har slitt lenge med depresjon. Hun har lite nettverk og jobber nå fra hjemmekontor. Henne kommer jeg til å treffe en gang i blant (uten barna). Så fremt vi begge er friske. Bare hjemme hos henne eller å gå en tur og prate. 

Her er 3 av 4 vesteforeldre i risikogruppe så dem snakker vi bare med pr telefon.

Anonymkode: 4a917...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun hjemme, i hagen og på tur med GOD avstand til andre folk (og uten å ta på ting ute i offentlighet) . 

Anonymkode: b4a2d...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hjemmekontor og litt jobb. Barna har hjemmeskole og får være litt med venner. Tar livet lungt. 

Anonymkode: 242ae...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må på jobb, men ellers kommer vi til å holde oss mest hjemme. Har flere i familien i karantene og andre i risikogrupper, så uaktuelt å treffe dem. 

Anonymkode: f7b2b...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke er i karantene, bare hjemme som en følge av at alt er stengt, tar jeg folkehelseinstituttet sine råd til følge og er hovedsaklig hjemme, men både tar imot besøk og reiser på besøk. Vi begrenser overnatting, er nøye med håndhygien og unngår store folkeansamlinger. Ingen jeg kjenner er hverken i karantene eller smittet. 

 

Anonymkode: 2d955...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du?? Vi skal jo selvsagt være hjemme. Og ute der det ikke er andre folk. 

Anonymkode: d8afd...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme og ute i naturen (uten kontakt med andre utenfor kjernefamilien).

Anonymkode: abc1e...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder oss selvsagt hjemme, så isolert vi bare kan. Vi er ikke dumme. 

Anonymkode: 2dca9...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal fremdeles besøke mor på eldrehjemmet en gang i uken. Jeg vil ikke at hun skal føle seg alene.

Anonymkode: 709f8...a5d

De er jo stengt for pårærende, det er de i hvert fall her jeg bor og  min kommune følger de retningslinjene som er kommet

Anonymkode: c6498...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme, mannen må på jobb, jeg er ped.leder med hjemmekontor - Det trodde jeg aldri kom til å skje. 

Anonymkode: 53598...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vært hos besteforeldre i dag!

 

Anonymkode: 5f961...46c

Smart... 

Anonymkode: 9038f...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Smart... 

Anonymkode: 9038f...075

Noen besteforeldre er jo helt friske og oppegående og kanskje tidlig i 50 årene, og altså ikke i noen form for risikogruppe. 

Min søster er 53 og bestemor til to på 10 og 8 år og passer barna når hun har fri. Null problem for noen. 

Ellers så holder vi oss hjemme eller alene ute på tur. Vi er jo ikke dumme i hodet!

Anonymkode: 1f4fa...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...