Gå til innhold

Ansatt på Rema nektet å scanne telefonen min med Æ appen. Syns dere det er innafor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville scanne æ appen min for å få avslagene på varene, handlet ganske mye. Men ansatt nektet å ta på telefonen og sa at det er et lite tiltak for å hindre smitte. Men de tar jo i mot kontanter hele dagen, så tenker at om hun tar på telefonen min i tillegg, så spiller vel ikke det noen rolle? Jeg måtte scanne den selv og tok lang tid før jeg endelig «traff» strekkoden. Syns det hele var en ubehagelig opplevelse egentlig

Anonymkode: 713ef...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var Ok. Et lite tiltak som kan bety en forskjell. Det er mange butikker som ikke aksepterer kontanter også nå, men det er såpass sjelden folk bruker kontanter at det ikke er et stort problem. Vil tro det er flere som scanner Æ-app enn betaler med kontanter på Rema. 

Anonymkode: 90728...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden, du har selv mulighet til å legge inn kortene dine på appen. 

Jo flere små smittetiltak jo bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres dfornuftig ut! Vi plukker så mye på telefonen i løpet av en dag at den potensielt kan bære med deg mye virus. Det var jo heller ikke snakk om at du ikke fikk bruke appen, bare at du fysisk måtte fikse selv. Det synes jeg virkelig du kan klare for å beskytte både deg selv og de rundt seg! 

Anonymkode: 08b63...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til de ansatte på rema 1000 lenge før utbruddet at jeg syntes det var klønete at de måtte ta på alles telefoner. Både for deres del, men også for andres del. Hva om hun hadde tatt på en annens telefon før hun tok på din og du hadde fått smitte på din telefon? Hadde det vært like ille da? Da må man heller velge å ikke spare de fem kronene om man synes det er ubehagelig å scanne selv.

Anonymkode: c496e...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. I disse tider er det DET du reagerer på?!? Telefoner er smittebomber, og du forventer at den ansatte skal utsette seg for smitte for at du skal få rabatten din?

Mister helt trua på at vi skal få til denne nødvendige dugnaden, folk er jo helt på bærtur.

Anonymkode: 3dbd0...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...