Gå til innhold

Samboer har besøkt realeskorte side og tok buss en time etterpå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har vært inne på eskortesidene veldig mange ganger.... Så det er ikke en gang... Han mener hun fra fetlife sendte linken og han hadde henne på WhatsApp. Ser inne på eskortesidene at flere bruker WhatsApp. Kan ikke se noe uttak av penger. Max 700kr som jeg ser. 

Anonymkode: c3130...ed4

Om du blir så vit det at du kommer ikke til å ha det så veldig godt. Magefølelsen vil nok ikke gå bort med det første og han vil fra nå av bli enda bedre til å skjule ting. 

For 700kr kan han kjøpe en gatejente eller to men mulig noen innedamer går ned i den prisen for noe basic. BDSM pleier å være ganske høy pris på i innemarkedet og da snakker vi tusenlapper.

Men kan jo tenkes at han hadde litt kontanter fra før av slik at han ikke trengte å ta ut så mye. Prisene til innedamer varierer jo mye men ligger som regel fra 800-1000kr (runk eller suging) og oppover. Rundt 1500-2000kr pr kunde er ikke uvanlig for sex med mer. Noen tar pr time mens andre tar betalt pr tjeneste. Her er det også mye variabler, faste kunder får ofte det litt billigere. 

Hva sier han at han kjøpte for de 700kr han tok ut?

Anonymkode: ec55a...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har vært inne på eskortesidene veldig mange ganger.... Så det er ikke en gang... Han mener hun fra fetlife sendte linken og han hadde henne på WhatsApp. Ser inne på eskortesidene at flere bruker WhatsApp. Kan ikke se noe uttak av penger. Max 700kr som jeg ser. 

Anonymkode: c3130...ed4

En ting til. Hvem sendte han linken? Kan han vise deg profilen som det ble sendt link til? Flere prostituerte har profiler på vanlige datingsider for så å sende linken til annonsen sin på eskortesiden. Han bør jo huske såpass! Hvordan reagerer han når du spør han da?  Virker han unvikende eller nervøs? Unnviker han øyekontakt eller holder han intens øyekontakt, begge deler er indikator på løgn. 

Anonymkode: ec55a...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier hun fra fetlife sendte han li Ken til WhatsApp, og etter det avsluttet han kontakten. Den linken fant jeg på notater på mobilen. Når jeg nevner ting blir han ofte sint og sur og mener jeg er syk som tror han har kjøpt noe. Han innrømmer at han har sett på dem og synes det er spennende, men ikke mer enn det. 

Anonymkode: c3130...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette bare er oppspinn, hvordan kan han stole på deg etterpå? At du ikke snoker rundt fortsatt på leit etter bevis? Hva er et forhold uten tillit? 

Anonymkode: d40b3...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om dette bare er oppspinn, hvordan kan han stole på deg etterpå? At du ikke snoker rundt fortsatt på leit etter bevis? Hva er et forhold uten tillit? 

Anonymkode: d40b3...05f

Hvordan han kan stole på henne? Du er ikke riktig vell bevart! 

Hvordan kan HI stole på han er jo spørsmålet!

Og etter dette så kan hun virkelig ikke det, han blir sint og mener HI er syk for ting som helt klart er helt  bak mål. Det han gjør for å vri oppmerksomheten over på noe annet, det er manipulasjon du faller for. Han prøver å få deg til å tro at det er deg det er noe galt med! Det er skummel manipulasjon fra en desperat mann som er livredd for represalier for det han har gjort.

Han har sett på horer og synes det er spennende men der skal du da stole på at han har stoppet? For det første så er å oppsøke å se på langt over grensa for hva som er greit i mine øyne. Hadde han likt om du hadde gjort det samme og sa at du bare så og synes det var så veldig spennende? Tror du virkelig at han hadde synes at det var OK uten spørsmål eller misstanke om at noe mer hadde skjedd?

Hva hadde han sagt om du sa at du hadde vært hos legen og legen sa du hadde clamydia? 

Ikke vær naiv, vet det er vanskelig å se realitetene men han er manipulativ og kynisk og du vil ikke få det bra med han. Jeg kan tenke at du blir for andre grunner som praktiske (hus,lån,penger osv). Med i det lange løp så gagner det ikke deg for han kommer til å skjule ting eksta godt for så å nekte fullt ut. Han får logge inn på alle profilene på alle disse stedene å vise deg hva han gjør der. Han vil enten lyve deg huden full eller så vil han ikke ha noe særlig svar på det fordi han nettopp har gjort ting han ikke vil fortelle deg om. 

Det er så mange røde flagg her, og det håper jeg du ser! 

Anonymkode: ec55a...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du spilt kald og konfrontert ham slik jeg sa. Saft du hadde bevis og krevd at han tilsto, så hadde kanskje saken vært ut av verden nå. Men du har vært altfor ‘snill og forsiktig. Dermed gitt ham tid og spillerom. Han har rett og slett allerede sluppet unna allerede og manipulerer videre slik at du fremstår som ‘paranoid psykobitch’. Kanskje han er så flink til å manipulere at han får deg til å tro på det også. ALDRI la ham få deg til å tro det!

Du har egentlig så klare bevis her. Så du må nesten bestemme deg for om du vil bli i forholdet med viten om at han var og antagelig igjen kommer til å være utro igjen. Eller dumpe ham og komme deg videre i livet med en som fortjener deg mer enn han.

Anonymkode: 9c0d7...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...