Gå til innhold

Noen som vil innrømme at dere har kjøpt mye antibac?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan tenke hva du vil, du. Bryr ikke meg hva du tenker. 

Jeg synes at alle som trenger det skal få muligheten til å kjøpe antibac. Sånn er det ikke pr idag! Når folk tenker på seg selv og kjøper 5+

Anonymkode: 051e1...071

Helt ærlig - du virker ikke å være helt i vater ut fra måten du svarer meg på.

Ditt svar her har ikke noe med det jeg skrev, heller ikke din første kommentar til meg.

Selv om jeg er i risikogruppe så har jeg altså ikke kjøpt en eneste antibac, så din harme bør du rette mot andre.

Kanskje du bør gjøre med din egen frykt?

Anonymkode: f8513...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg ser ingen aktuelle situasjoner for antibac. Ingen.

Men det er jo bare pga mangel på fantasi og evne til å sette seg inn i situasjoner fra din side...

Anonymkode: 0504c...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig - du virker ikke å være helt i vater ut fra måten du svarer meg på.

Ditt svar her har ikke noe med det jeg skrev, heller ikke din første kommentar til meg.

Selv om jeg er i risikogruppe så har jeg altså ikke kjøpt en eneste antibac, så din harme bør du rette mot andre.

Kanskje du bør gjøre med din egen frykt?

Anonymkode: f8513...14d

Frykt for hva? Jeg har ikke rettet harme mot noen, du er paranoid😂😂

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo bare pga mangel på fantasi og evne til å sette seg inn i situasjoner fra din side...

Anonymkode: 0504c...392

Whatever. Det funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndvask er det beste, men har kjøpt inn små flasker antibac for å ha i veske/sekk når vi er ute på tur og ikke har tilgang til håndvask. Har barn i risikogruppen.

Anonymkode: b1480...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Whatever. Det funker fint.

Sånn har det vært gjort i 100 år, og sånn skal det gjøres i de neste 100 årene

Anonymkode: f3d94...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frykt for hva? Jeg har ikke rettet harme mot noen, du er paranoid😂😂

Anonymkode: 051e1...071

Nei, jeg er på ingen måte paranoid. Men du slenger ut av deg merkelige kommentarer til meg som ikke har med det jeg skriver å gjøre. Når du har ut av deg harme mot folk som kjøper 5+ antibac til meg som ikke har kjøpt en eneste en, så virker du ikke helt i vater, når du retter det mot meg.

Anonymkode: f8513...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt tre småflasker. En til hver av oss i familien. Vi spriter hendene når vi ikke har tilgang på såpe og vann. F.eks når vi går av bussen, etter å ha kommet ut av kjøpesenteret osv. Jeg spriter også hendene etter at jeg har gått ut av jobb. Flere hundre mennesker tar i dørhåndtak, heisknapper og gelender på  den veien jeg går ut, og siden jeg er i to risikogrupper, mannen i en, svogeren min kreftsyk og svigermor har kols og er over 80, så er det det minste jeg kan gjøre. 

Anonymkode: acc1b...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kjøpt tre småflasker. En til hver av oss i familien. Vi spriter hendene når vi ikke har tilgang på såpe og vann. F.eks når vi går av bussen, etter å ha kommet ut av kjøpesenteret osv. Jeg spriter også hendene etter at jeg har gått ut av jobb. Flere hundre mennesker tar i dørhåndtak, heisknapper og gelender på  den veien jeg går ut, og siden jeg er i to risikogrupper, mannen i en, svogeren min kreftsyk og svigermor har kols og er over 80, så er det det minste jeg kan gjøre. 

Anonymkode: acc1b...d68

Putter dere henda i munnen hele tida? Og i så fall hvorfor? Eller hvorfor ellers ikke bare vente til du kommer hjem og vasker henda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

Putter dere henda i munnen hele tida? Og i så fall hvorfor? Eller hvorfor ellers ikke bare vente til du kommer hjem og vasker henda?

Små barn putter gjerne henda i munnen. Vet ikke hvor sunt det er for små barn å få antibac i munnen, da😖

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt, men har en liten flaske i vesken fra før. Vi har dispensere på jobb, men vasken er like ved, så jeg vasker helst hendene med såpe og vann der også. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Har ikke kjøpt, men har en liten flaske i vesken fra før. Vi har dispensere på jobb, men vasken er like ved, så jeg vasker helst hendene med såpe og vann der også. 
 

 

Får du ikke håndeksem? Vi vasker med Neutral uten parfyme, og får håndeksem. Alle mann.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sug lut skrev:

Putter dere henda i munnen hele tida? Og i så fall hvorfor? Eller hvorfor ellers ikke bare vente til du kommer hjem og vasker henda?

Forskning viser at man berører seg i ansikter mange ganger i timen (husker ikke eksakt antall), så selv om man ikke putter hendene inn i munnen kan antiback være et et godt alternativ når man er langt fra en vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Får du ikke håndeksem? Vi vasker med Neutral uten parfyme, og får håndeksem. Alle mann.

Anonymkode: 051e1...071

Aldri hatt. Er litt ekstra tørr på hendene for tiden, men ikke verre enn at en god håndkrem hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, sug lut skrev:

Putter dere henda i munnen hele tida? Og i så fall hvorfor? Eller hvorfor ellers ikke bare vente til du kommer hjem og vasker henda?

Sorry, men så dum tror jeg faktisk ikke du er. Dette var jo bare barnslig. 

Anonymkode: 0504c...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Miss Marple* skrev:

Forskning viser at man berører seg i ansikter mange ganger i timen (husker ikke eksakt antall), så selv om man ikke putter hendene inn i munnen kan antiback være et et godt alternativ når man er langt fra en vask. 

Tja. Jeg tipper det der er vilt overdrevet.når dette gjelder å gå hjem fra bussen, altså. Innendørs, sikkert, men mellom bussen og heimen i februar i Norge? Neppe. Folk får være litt edruelige i forhold til faren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, sug lut skrev:

Putter dere henda i munnen hele tida? Og i så fall hvorfor? Eller hvorfor ellers ikke bare vente til du kommer hjem og vasker henda?

Trenger ikke putte fingrene i munnen for å overføre smitte. Det holder å ta seg i ansiktet, klø seg i øyet. Vippe opp lokket på kaffekoppen osv. Tipper at du tar deg i fjeset oftere enn du er klar over. Klør deg, snyter deg, flytter på håret, skyver opp briller, smører på leppekrem osv. Helsemyndighetene anbefaler det, og da følger jeg det for å beskytte meg og mine. 

Anonymkode: acc1b...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke putte fingrene i munnen for å overføre smitte. Det holder å ta seg i ansiktet, klø seg i øyet. Vippe opp lokket på kaffekoppen osv. Tipper at du tar deg i fjeset oftere enn du er klar over. Klør deg, snyter deg, flytter på håret, skyver opp briller, smører på leppekrem osv. Helsemyndighetene anbefaler det, og da følger jeg det for å beskytte meg og mine. 

Anonymkode: acc1b...d68

Jaja, kos deg med angsten og de fem literne med antibac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Aldri hatt. Er litt ekstra tørr på hendene for tiden, men ikke verre enn at en god håndkrem hjelper. 

Heldig, da. Har to små barn og begge får håndeksem av håndvask, vet ikke hva vi skal gjøre med det. Smører da, men kommer tilbake.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du ikke håndeksem? Vi vasker med Neutral uten parfyme, og får håndeksem. Alle mann.

Anonymkode: 051e1...071

Prøv å kjøpe Sonett håndsåpe fra helsekosten. De finnes i nøytral, og med noen lukter. Har anbefalt den til mange som har slitt med håndhuden, også flere som har jobber som gjør at de må vaske hendene veldig mange ganger om dagen. Den er genial, får ikke tørr hud av den, og de som har hatt store problemer pga. andre håndsåper har blitt kvitt problemene sine :)

 

Anonymkode: f8513...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sug lut skrev:

Tja. Jeg tipper det der er vilt overdrevet.når dette gjelder å gå hjem fra bussen, altså. Innendørs, sikkert, men mellom bussen og heimen i februar i Norge? Neppe. Folk får være litt edruelige i forhold til faren her.

Je, det er jeg enig i. Jeg tenkte mer generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Virker antibac på virus da?

Anonymkode: da528...637

Gjør visst det. Jeg synes også det er rart.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...