Gå til innhold

Noen som vil innrømme at dere har kjøpt mye antibac?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du hamstra? Så det ikke er NOK TIL ALLE?... 

Ser mange butikker er utsolgte for sånt. Mistenker at folk tar 10 stk, istedet for 2. 

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt. Har aldri kjøpt. Bruker såpe og vann, og har ikke vært forkjøla siden 1987

Anonymkode: f6c83...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke kjøpt noe, faktisk, tross at jeg er i risikogruppe.

Holder meg til håndvask og å minimere unødvendig omgang med for mange eller større arrangementer.

Anonymkode: f8513...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ikke kjøpt. Har aldri kjøpt. Bruker såpe og vann, og har ikke vært forkjøla siden 1987

Anonymkode: f6c83...3e2

Jeg bruker også såpe og vann, og har vært forkjøla så og si hvert eneste år.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke kjøpt noe, faktisk, tross at jeg er i risikogruppe.

Holder meg til håndvask og å minimere unødvendig omgang med for mange eller større arrangementer.

Anonymkode: f8513...14d

Kanskje vi må avlyse 17.mai.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ta tog daglig til og fra jobb, og har en kreftsyk mamma og en mann med sterk astma, i tillegg til små barn, så ja, jeg har vel sikra oss hele 5-6 små flakser antibac, i tillegg til én stor, og en pakke antibac-servietter.

Endret av anonymous7
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Apotekene rasjonerer, du får kun kjøpt en nå.

Anonymkode: d859c...237

Men det er jo bra. 

Men man kan jo sende inn 1 og 1 liksom.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så innst i granskauen provoserende med folk som grafser til seg store mengder på bekostning av fellesskapet. Hun som jobbet på apoteket sa at folk hadde kjøpt litervis. 
 

Jeg merker meg hvordan folk rundt meg agerer nå.. og husker det når krisen forhåpentligvis er over, og de går tilbake til å piste visdomsord om fellesskap og nestekjærlighet på Facebook.. 

Anonymkode: 58042...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Apotekene rasjonerer, du får kun kjøpt en nå.

Anonymkode: d859c...237

Jeg kjøpte 2 flasker + servietter på apotek på fredag, men det var ikke så veldig store flasker. Den ene flasken kjøpte jeg til mamma.

Anonymkode: f3d94...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt,men har en i hus fra før og den har vi hatt noen år..Bruker for det meste såpe og vann 😉 

Anonymkode: e7d20...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje vi må avlyse 17.mai.

Anonymkode: 051e1...071

17. mai er jo over to måneder til, så det er en vurdering som nok blir tatt da. Ingen hensikt i å vurdere det nå siden ingen vet hvor langt utbruddet har kommet på den tiden her i landet.

Anonymkode: f8513...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17. mai er jo over to måneder til, så det er en vurdering som nok blir tatt da. Ingen hensikt i å vurdere det nå siden ingen vet hvor langt utbruddet har kommet på den tiden her i landet.

Anonymkode: f8513...14d

Det var sarkasme.

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid mye antibac, uavhengig av Corona. I vesken, i bilen, i ryggsekken. Det er mange ganger i løpet av en dag jeg bør vaske hendene og ikke har vask tilgjengelig.

Anonymkode: d9e34...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri eid eller brukt antibac i mitt liv. Gjelder hele resten av familuen også. Og vi er aldri syke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var sarkasme.

Anonymkode: 051e1...071

Ingen grunn til å bruke sarkasme mot det jeg skrev. Jeg er i risikogruppe med påvist dårlig immunforsvar. Derfor er det også bare sunn fornuft å unngå situasjoner som øker risiko for å bli smittet. Pga. den pågående koronasituasjonen så ønsker sykehuset som følger meg opp å utsette en time slik at jeg skal slippe flyreise, flyplasser og offentlig transport pluss sykehuset.

Men du er vel den eller en av de brukerne på forumet som mener du/dere vet langt bedre enn helsepersonell, helsemyndigheter og WHO tilsammen, tenker jeg...

 

Anonymkode: f8513...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

Aldri eid eller brukt antibac i mitt liv. Gjelder hele resten av familuen også. Og vi er aldri syke. 

Ikke jeg heller. Og med tanke på hva forskning sier om antibac Vs såpe og vann, har jeg ikke tenkt til å bytte. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Optatium skrev:

Ikke jeg heller. Og med tanke på hva forskning sier om antibac Vs såpe og vann, har jeg ikke tenkt til å bytte. 

 

 

Tror du det er bedre å bruke antibac hvis du er uten mulighet for håndvask, eller å bare blåse i det? Er antibac bedre enn ingenting?

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror du det er bedre å bruke antibac hvis du er uten mulighet for håndvask, eller å bare blåse i det? Er antibac bedre enn ingenting?

Anonymkode: 051e1...071

Jeg ser ingen aktuelle situasjoner for antibac. Ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen grunn til å bruke sarkasme mot det jeg skrev. Jeg er i risikogruppe med påvist dårlig immunforsvar. Derfor er det også bare sunn fornuft å unngå situasjoner som øker risiko for å bli smittet. Pga. den pågående koronasituasjonen så ønsker sykehuset som følger meg opp å utsette en time slik at jeg skal slippe flyreise, flyplasser og offentlig transport pluss sykehuset.

Men du er vel den eller en av de brukerne på forumet som mener du/dere vet langt bedre enn helsepersonell, helsemyndigheter og WHO tilsammen, tenker jeg...

 

Anonymkode: f8513...14d

Du kan tenke hva du vil, du. Bryr ikke meg hva du tenker. 

Jeg synes at alle som trenger det skal få muligheten til å kjøpe antibac. Sånn er det ikke pr idag! Når folk tenker på seg selv og kjøper 5+

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Jeg ser ingen aktuelle situasjoner for antibac. Ingen.

Neivel. 

Anonymkode: 051e1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Optatium skrev:

Ikke jeg heller. Og med tanke på hva forskning sier om antibac Vs såpe og vann, har jeg ikke tenkt til å bytte. 

 

 

Men det er jo ikke snakk om å bytte såpe og vann med antibac da

Anonymkode: f3d94...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...