Gå til innhold

51 timer på mobilen i vinterferien


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så har guttungen hatt vinterferie med far... Barnet er 9 år og har sett på YouTube / spilt spill i 51,5 time på litt under 7 dager.. Ikke har de gjort noe annet heller som å være ute. Jeg blir så frustrert 😳😔 Det er jo mer enn ei vanlig jobb uke. 

Har family link på mobilen slik at vi kunne begrense innhold og spill mtp aldersgrense og tidsbruk og med den kommer også aktivitet på apper opp. Ikke noe jeg bruker å følge med på. 

 

Hadde dere blitt oppgitt om vinterferien til barna deres ikke bestod av noe annet enn å være hjemme med mobil? 

Anonymkode: fa0a8...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hadde blitt oppgitt. Men det er sikkert fordi jeg velger å prioritere tid og aktiviteter sammen med barna. Helger og ferier med barna er kremen med å være forelder 🤩

Anonymkode: 00c26...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville være rimelig håpløst å tenke at jeg kan gjøre noe med hva ungene gjør hos sin far i ferien, ihvertfall så lenge det er så uskyldig som dette. Sju timer daglig er veldig mye, men det er snakk om en uke, ikke daglig resten av barndommen deres. Så ville jeg heller begrenset skjermtiden hos meg, prøvd å stimulere dem til andre interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva de gjør hos far blander jeg meg ikke inn i, men hadde ikke vert aktuelt her oss meg

Anonymkode: 770cc...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...