Gå til innhold

Tips til billige greie fotballsko? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal begynne på fotball for første gang nå å bruker str 34. Var så vidt inne på xxl sine sider å det var jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som bra nok. Noen som har tips til noen gode fotballsko? De skal trene to dager i uken å skal trene inne den ene dagen og ute på kunstgress den andre dagen.

Sikkert dumt spørsmål men hva mer trenger han å ha med seg?

Anonymkode: 07ee2...66c

Fortsetter under...

Skrevet

Fotballsko får du i alle prisklasser, fra 200 og opp til flere tusen. 

Ta med deg sønnen til xxl for å prøve. Xxl har et godt utvalg av fotballsko og ofte noe på tilbud.  Fotballsko er ganske forskjellige i fasong og størrelse.  

Min sønn kan feks ikke ha sko med fast sokk, de blir for smale. 

Ellers så trenger han leggskinner og drikkeflaske. Min sønn liker å tape fast leggskinnene med sportstape. 

Skal han trene ute nå, så er ei tynn lue, treningshansker og en buff lurt å ha. 

Ville ikke brukt for mye penger nå i starten. Se om han trives med fotball først. 

Etter hvert som han blir eldre så kommer nok også kravene om dyrere utstyr. Det er helt vilthva man kan betale for et par fotballsko. 

Anonymkode: 9aa51...ff8

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fotballsko får du i alle prisklasser, fra 200 og opp til flere tusen. 

Ta med deg sønnen til xxl for å prøve. Xxl har et godt utvalg av fotballsko og ofte noe på tilbud.  Fotballsko er ganske forskjellige i fasong og størrelse.  

Min sønn kan feks ikke ha sko med fast sokk, de blir for smale. 

Ellers så trenger han leggskinner og drikkeflaske. Min sønn liker å tape fast leggskinnene med sportstape. 

Skal han trene ute nå, så er ei tynn lue, treningshansker og en buff lurt å ha. 

Ville ikke brukt for mye penger nå i starten. Se om han trives med fotball først. 

Etter hvert som han blir eldre så kommer nok også kravene om dyrere utstyr. Det er helt vilthva man kan betale for et par fotballsko. 

Anonymkode: 9aa51...ff8

Gutten min er en forsiktig gutt som jeg egentlig ikke ser for meg at kommer til å like fotball,derfor jeg ikke vil legge så mye penger er fotballsko enda. Han har knapt rørt en ball før å nå vil han begynne på fotball eller de hadde fotball i gymmen.Men for all del det hadde vært gøy om han trivdes med det så jeg oppmuntrer han selvsagt :) 

Skrevet

Du vil kjøpe sko med litt demping, gjerne grus-sko. Kjøp hvertfall ikke med de høyeste knottene om det finnes i str 34. Og forbered deg på mange timer på sidelinjen! Barnefotball er gøy!

Anonymkode: 61540...24b

Skrevet

Noen som har erfaring med disse til innebruk? 

Screenshot_20200308-032728_Chrome.jpg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er gymsal-dekke. Da er den sikkert ok. Til kunstgress trenger du mer knotter, men gjerne en grus-sko.

Annonse

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke fotballsko inne. Holder lenge med vanlige joggesko. Kjøp kun sko til å ha ute

Anonymkode: 2b0d3...e50

Skrevet

Hvis det er gymsal-dekke. Da er den sikkert ok. Til kunstgress trenger du mer knotter, men gjerne en grus-sko.

Tenkte å bruke noen andre ute :)

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke fotballsko inne. Holder lenge med vanlige joggesko. Kjøp kun sko til å ha ute

Han hadde så lyst på fotballsko inne også så tenkte å bare kjøpe noen billige.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ah. Da anbefaler jeg deg å ta han med og prøve. Jeg kjøper alle fotballsko på sport outlet, men alle må prøves. Skoene er veldig forskjellige, så ikke sikkert de passer

Skrevet

Lurt å ha fotballsko inne også, de er lavere enn joggesko og han vil ha mindre sjanse for overtråkk.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurt å ha fotballsko inne også, de er lavere enn joggesko og han vil ha mindre sjanse for overtråkk.

Okey takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...