Gå til innhold

Sønnen min har vært på Gardermoen to ganger, kjørt flytoget to ganger, og nå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hoster han skikkelig. Han sier det er et ubehag i halsen, men ikke vondt. Han hoster og hoster, men ikke feber eller tett nese..Han har litt vondt i hodet.

Men - han blir slik hver eneste vår!

Han har ikke vært i utlandet, men på Gardermoen nå i vinterferien da mange fra bland annet Italia kom hjem fra ferie.

Jeg er virkelig ikke redd dette viruset, men jeg vil jo selvsagt ikke at han eller andre skal bli syke. Tenker nå på smitte...

Han er 16 år.

 

Anonymkode: a5f95...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg tatt en telefon til lege eller legevakt og drøftet behov for karantene og tester. 

Anonymkode: 01e87...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare. Det er større sjanse for at du får viruset og stryker med enn at han dør av det.

 

Anonymkode: d86a4...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Gardermoen forrige mandag, ble vel en time ca. Hvem som kom fra hvor, vet jeg ikke. Men, jeg er under cellegiftbehandling.  Tok ikke på annet enn betalingsterminalen i kiosken ved ankomst. Jeg har ikke blitt syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg tatt en telefon til lege eller legevakt og drøftet behov for karantene og tester. 

Anonymkode: 01e87...9a7

Signerer denne! Ring legevakt og hør med de!

Anonymkode: 6a2ad...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er CORONA, send ham på skolen! Infiser så mange som mulig! Den må gå gjennom oss alle før den kan dø ut. Så fort som mulig!

Anonymkode: 4a049...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er CORONA, send ham på skolen! Infiser så mange som mulig! Den må gå gjennom oss alle før den kan dø ut. Så fort som mulig!

Anonymkode: 4a049...598

Jeg slutter aldri å bli overrasket over det lave evnenivået på enkelte her inne

Anonymkode: 9bb62...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til for at han blir smittet av det. Jeg har også vært to ganger på Gardermoen forrige uke, samt flydd til og fra Frankrike. Det er maks uflaks hvis man møter på en som er smittet. 

Anonymkode: b2cfe...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...