Gå til innhold

Se litt på Anonymforum i kveld kanskje?


Gjest Antarctica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du koser deg nå med å hisse han opp da🤪

Men enig i at trusler ikke er greit!

Anonymkode: 006a7...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sparer dere til fant på moderator her om dagen - her har vi hundre rapporter om samme bruker som faktisk truer andre brukere på pm i tillegg til annet grums, men dere har ingen moderator i det hele tatt siste døgn? 

Anonymkode: d061f...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere sier ifra. Rapportene er nå gått gjennom og problemet er håndtert. Vi er innom minst en gang i døgnet, og denne gangen klaffet dessverre tullet med en senvakt hos meg da forumet ble lest ved 12 tiden i går tidlig.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Admin skrev:

Takk for at dere sier ifra. Rapportene er nå gått gjennom og problemet er håndtert. Vi er innom minst en gang i døgnet, og denne gangen klaffet dessverre tullet med en senvakt hos meg da forumet ble lest ved 12 tiden i går tidlig.

Admin

Det er strengt tatt for lite. Her burde dere få andre rutiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Admin skrev:

Takk for at dere sier ifra. Rapportene er nå gått gjennom og problemet er håndtert. Vi er innom minst en gang i døgnet, og denne gangen klaffet dessverre tullet med en senvakt hos meg da forumet ble lest ved 12 tiden i går tidlig.

Admin

Hvorfor blir ikke brukeren slettet?

Anonymkode: 8b8c2...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blop skrev:

Det er strengt tatt for lite. Her burde dere få andre rutiner. 

En gang i døgnet er for lite, det er vi enige i, men det er en maksgrense vi har satt oss ved f.eks sykdom, kriser e.l. Reelt sett er vi mye oftere innom. Forumansvarlig er ansatt i Egmont og har dette som jobb er som oftest innom på dagtid, mens jeg er innom mye oftere, samt jeg får mailvarsel når det blir rapport innlegg. På en rolig dag er jeg nok innom mellom 5-15 ganger i døgnet mens ved mye rapporter kan jeg godt være oppi 30 ganger. Altså langt oftere enn en gang i døgnet. Det skal sies at dette er et rimelig rolig forum med lite regelbrudd o.l. så i går var det bare veldig dårlig timing mtp jobb fra min side.

 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blir ikke brukeren slettet?

Anonymkode: 8b8c2...375

Vi sletter aldri brukere med mindre brukeren selv ønsker dette. Ved regelbrudd har vi sansksjoner av typen påminnelse på PM, samt advarsler som fører til varierende lenge av utestengelser, den siste permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Admin skrev:

En gang i døgnet er for lite, det er vi enige i, men det er en maksgrense vi har satt oss ved f.eks sykdom, kriser e.l. Reelt sett er vi mye oftere innom. Forumansvarlig er ansatt i Egmont og har dette som jobb er som oftest innom på dagtid, mens jeg er innom mye oftere, samt jeg får mailvarsel når det blir rapport innlegg. På en rolig dag er jeg nok innom mellom 5-15 ganger i døgnet mens ved mye rapporter kan jeg godt være oppi 30 ganger. Altså langt oftere enn en gang i døgnet. Det skal sies at dette er et rimelig rolig forum med lite regelbrudd o.l. så i går var det bare veldig dårlig timing mtp jobb fra min side.

 

Vi sletter aldri brukere med mindre brukeren selv ønsker dette. Ved regelbrudd har vi sansksjoner av typen påminnelse på PM, samt advarsler som fører til varierende lenge av utestengelser, den siste permanent.

Seriøst? En bruker som truer på PM og ikke gjør annet enn å spy ut personangrep etter personangrep blir degget med. Sånn oppførsel burde føre til at man automatisk får slettet brukeren sin.

Anonymkode: 8b8c2...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Admin skrev:

En gang i døgnet er for lite, det er vi enige i, men det er en maksgrense vi har satt oss ved f.eks sykdom, kriser e.l. Reelt sett er vi mye oftere innom. Forumansvarlig er ansatt i Egmont og har dette som jobb er som oftest innom på dagtid, mens jeg er innom mye oftere, samt jeg får mailvarsel når det blir rapport innlegg. På en rolig dag er jeg nok innom mellom 5-15 ganger i døgnet mens ved mye rapporter kan jeg godt være oppi 30 ganger. Altså langt oftere enn en gang i døgnet. Det skal sies at dette er et rimelig rolig forum med lite regelbrudd o.l. så i går var det bare veldig dårlig timing mtp jobb fra min side.

 

Vi sletter aldri brukere med mindre brukeren selv ønsker dette. Ved regelbrudd har vi sansksjoner av typen påminnelse på PM, samt advarsler som fører til varierende lenge av utestengelser, den siste permanent.

Så hvis du er på jobb kan troll herje fritt. Ja, nei da vet vi det 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? En bruker som truer på PM og ikke gjør annet enn å spy ut personangrep etter personangrep blir degget med. Sånn oppførsel burde føre til at man automatisk får slettet brukeren sin.

Anonymkode: 8b8c2...375

Ved alvorlige regelbrudd ser vi det som en bedre løsning å utestenge brukerne enn å slette de. Da har vi muligheten til å kjenne igjen brukeren om de kommer tilbake ved å f.eks kunne sammenligne IP-adresser o.l. Om en bruker slettes fjernes all informasjon om denne brukeren i henhold til loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Admin skrev:

Takk for at dere sier ifra. Rapportene er nå gått gjennom og problemet er håndtert. Vi er innom minst en gang i døgnet, og denne gangen klaffet dessverre tullet med en senvakt hos meg da forumet ble lest ved 12 tiden i går tidlig.

Admin

Jeg rapporterte Vixen dagen før. Da kom de første sjikanøse innleggene, men i en annen tråd (som fortsatt står). Så der har vært et stort hull på mye mer enn et døgn.

 

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pashla skrev:

Jeg rapporterte Vixen dagen før. Da kom de første sjikanøse innleggene, men i en annen tråd (som fortsatt står). Så der har vært et stort hull på mye mer enn et døgn.

 

Den aktuelle tråden det linkes til her ble ryddet i går tidlig som fremstår av ryddemeldingen her:

Men jeg kan innrømme at pga få regelbrudd har det vært en noget lettere håndheving av regler her enn på Egmonts andre forum. Jeg tar det til meg, og skal begynne å følge opp bedre mtp regelbrudd under bruker eller som anonym.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
7 timer siden, Admin skrev:

Den aktuelle tråden det linkes til her ble ryddet i går tidlig som fremstår av ryddemeldingen her:

Men jeg kan innrømme at pga få regelbrudd har det vært en noget lettere håndheving av regler her enn på Egmonts andre forum. Jeg tar det til meg, og skal begynne å følge opp bedre mtp regelbrudd under bruker eller som anonym.

Admin

Tråden er jo fortsatt startet av utestengt bruker, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Pashla skrev:

Tråden er jo fortsatt startet av utestengt bruker, da...

Da tråden i seg selv ikke er ett regelbrudd vil den ikke bli fjernet selv om man evt blir utestengt senere, jeg sjekker heller ikke hvem som står bak ett innlegg med mindre det er regelbrudd. Hvis vi skulle fjernet alle innlegg når en bruker blir utesperret ville det blitt en voldsom ryddejobb da alle siteringer o.l. også måtte fjernes.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...