Gå til innhold

Jeg savner ham... Noen som kan plukke opp en følelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med en kamerat. Vi har vært friends med benefits en stund, og nå er jeg gravid. Jeg opplever at han trekker seg unna meg, han gjorde det før jeg ble gravid også, og jeg savner ham sånn og det vi hadde. Kan noen få opp en magefølelse/spå på om det kan ordne seg mellom oss? Jeg vil så gjerne at det skal fungere mellom oss 😢

Anonymkode: 94172...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan de4 væte manglende kommunikasjon? Hva med å snakke til han om det du følrr og spørre om det er noe gaøt, noe han selv strever med som gjør at han trekker seg unna. 

Fikl opp the high priestess kortet som sånn jeg får frem at du er ganske fortvilt. Du vil jo det skal funke. Men veien må gå og valg må taes. 

Der kan være han har begynt å få kalde føtter og kanskje ikke vet om han vil bli far ennå? Kanskje han bare vil være venner, så skjedde graviditeten noe brått på. Jeg vet ikke. Snakk med ham og si det du føler,for ddt kan hende han bekymrer seg. 

Anonymkode: 0cadd...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2020 den 12.49, Anonym bruker skrev:

Jeg er gravid med en kamerat. Vi har vært friends med benefits en stund, og nå er jeg gravid. Jeg opplever at han trekker seg unna meg, han gjorde det før jeg ble gravid også, og jeg savner ham sånn og det vi hadde. Kan noen få opp en magefølelse/spå på om det kan ordne seg mellom oss? Jeg vil så gjerne at det skal fungere mellom oss 😢

Anonymkode: 94172...5e5

Du mangler fødselsdato.

Anonymkode: 42896...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2020 den 2.07, Anonym bruker skrev:

Du mangler fødselsdato.

Anonymkode: 42896...752

Min eller hans eller begge?

Anonymkode: 94172...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...