Gå til innhold

Min mann får ikke overnatte med vår datter på håndballcup


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes lesbiske og homofile foreldre altså. HVA GJØR DEM MED DE, DA?

Da må de ekskludere de homofile!

Anonymkode: 74fb0...8df

Det er vel fremdeles sånn at lesbiske og homofile går i henholdsvis dame og herregarderoben i svømmehallen og på jobben sin. det er egentlig det dette dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Regner med at man sover i pysjamas på sånne steder? Eller annet egnet tøy? Hadde aldri tenkt at det skulle være et problem. Det er jo ofte store klasserom/haller man sover i på sånne ting, vel?

Anonymkode: 40d02...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem argumentere for at jentene har kommet i puberteten. Jeg skrev så det betyr i praksis at bare mammaer kan være med, da skrev de ja. Ren diskreminering. De sover med fullt påkledning. Alle skifter i egne rom. På hver sin madrass. 

Anonymkode: 36d87...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Nyttårs barn skrev:

Det er vel fremdeles sånn at lesbiske og homofile går i henholdsvis dame og herregarderoben i svømmehallen og på jobben sin. det er egentlig det dette dreier seg om.

Hvorfor mener de heterofile står i større fare for å gjøre ulovlige ting enn homofile?

Anonymkode: 74fb0...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvor mener klubben at far skal sove da? For de har vel regler om at barn under en viss alder ikke reiser alene på cup?

Anonymkode: 9ba3a...031

Foreldre som vil være med leier hotell og sover der. På sovesalene er det 1- 2 damer/lagledere som sover sammen med jentene.

Anonymkode: 83a42...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Foreldre som vil være med leier hotell og sover der. På sovesalene er det 1- 2 damer/lagledere som sover sammen med jentene.

Anonymkode: 83a42...24c

Og det er helt riktig avgjørelse, mener jeg.

Anonymkode: 83a42...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det noe å styre med da? Kan ikke mannen din innlosjere seg en annen plass eller i et annet rom der de skal være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bli speider i stedet, har aldri hørt om slike tullete problemstillinger der.

Anonymkode: 7d1e7...15a

Jeg var med sønnen min første gang han var på overnatting med speideren, fordi han ikke turte alene. De hadde ett rom til guttene og ett til jentene, så jeg og han fikk eget rom. Jeg fikk ikke sove på gutterommet.

Syntes egentlig ikke det var noe rart i det.

Anonymkode: b30db...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var med sønnen min første gang han var på overnatting med speideren, fordi han ikke turte alene. De hadde ett rom til guttene og ett til jentene, så jeg og han fikk eget rom. Jeg fikk ikke sove på gutterommet.

Syntes egentlig ikke det var noe rart i det.

Anonymkode: b30db...d3c

Hmm. 

Her sover vi i telt, lavvo eller hengekøyer, og ingen skiller på gutter og jenter. Dvs, de mannlige speiderlederne fikk litt hetta da de kom på at det var de og en skokk speidere av begge kjønn i ungdomsskolealder på en ukes leir. Det er bare mannlige ledere i troppen. De fikk angst ved tanken på at problemstillinger som mensen og å blø gjennom og slikt. Det endte med at ene lederen fikk overtalt sin gamle mor til å bli med, gamla er 80 og fremdeles aktiv i bevegelsen.

Anonymkode: 7d1e7...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var samme på håndballcup med klubben. Jeg er trener for guttelag 11 år. Vi sov med gutta, men fedre sov på eget rom eller byttet med guttelag. Dette var kun grunnet pubertet og at jentene syntes det var flaut når det var menn der. 

Anonymkode: 79142...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min datter skal på håndballcup. De skal overnatte. Fikk melding av lagleder at min mann ikke kan overnatte på fellesrom med vår datter. Jentene begynner å bli større og det er derfor bare kvinnene som kan sove med barna sine på denne skolen. Pga små babyer kan jeg ikke overnatte, men er dette riktig da? Jentene er 10 år. 

Anonymkode: 36d87...92d

Er noe forbanna sprøyt. Det er ingenting sexuelt med at en voksen mann sover med 10 år gamle jenter i et klasserom på håndballeir. 

Anonymkode: b41e1...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er noe forbanna sprøyt. Det er ingenting sexuelt med at en voksen mann sover med 10 år gamle jenter i et klasserom på håndballeir. 

Anonymkode: b41e1...e87

Enig med deg. Vi måtte droppe hele hånballeiren. Synes det er teit. Puberteten eller ikke, ikke 1 i klassen har kommet dit enda. Spurte min datter. Ingen har pupper enda, ikke hår nedentil, ikke mensen.de nektet visst en far i fjor også og da var jentene 8/9 år. 

Anonymkode: 36d87...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du selv som 10 år gammel jente syntes det var greit at en mann du ikke kjente skulle ligge tett på når du skulle sove? Eller skifte klær? 

Dere vet ikke mye om livet til de andre jentene og vet ingenting om hva de synes om å ha en annen sin far der. Dere tenker kun på dere selv. 

Løsningen er enkel. Far kan være med og sove på et annet rom. Datteren kan velge om hun vil sove med far eller resten av laget. 

Anonymkode: 3939b...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du selv som 10 år gammel jente syntes det var greit at en mann du ikke kjente skulle ligge tett på når du skulle sove? Eller skifte klær? 

Dere vet ikke mye om livet til de andre jentene og vet ingenting om hva de synes om å ha en annen sin far der. Dere tenker kun på dere selv. 

Løsningen er enkel. Far kan være med og sove på et annet rom. Datteren kan velge om hun vil sove med far eller resten av laget. 

Anonymkode: 3939b...f22

Min mann skulle ikke ha ligget tett inn på et annet sitt barn. Det er en stor gymsal og barna ligger med sine egne foreldre. Tror du virkelig at en pedofil ville ha prøvd seg i et slikt miljø siden alle er så hysteriske på at hennes egen far skulle sovet i sin egen madrass, med sin egen dyne og pute ved siden av sin datter. Noe er veldig galt med tankene dine. 

Anonymkode: 36d87...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du selv som 10 år gammel jente syntes det var greit at en mann du ikke kjente skulle ligge tett på når du skulle sove? Eller skifte klær? 

Dere vet ikke mye om livet til de andre jentene og vet ingenting om hva de synes om å ha en annen sin far der. Dere tenker kun på dere selv. 

Løsningen er enkel. Far kan være med og sove på et annet rom. Datteren kan velge om hun vil sove med far eller resten av laget. 

Anonymkode: 3939b...f22

De skifter klær i et annet rom 👍også går alle til sovesalen for å sove 👍

Anonymkode: 36d87...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har vært på cup og turnering sover alle, både gutter, jenter og voksne, i samme rom. Sånn var det i min oppvekst også. 

Anonymkode: 36d24...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du selv som 10 år gammel jente syntes det var greit at en mann du ikke kjente skulle ligge tett på når du skulle sove? Eller skifte klær? 

Dere vet ikke mye om livet til de andre jentene og vet ingenting om hva de synes om å ha en annen sin far der. Dere tenker kun på dere selv. 

Løsningen er enkel. Far kan være med og sove på et annet rom. Datteren kan velge om hun vil sove med far eller resten av laget. 

Anonymkode: 3939b...f22

Etter noen tiår på gulvet i diverse klasserom Norden rundt med unger av begge kjønn og foreldre av begge kjønn må jeg bare si at jeg ler godt og inderlig av deg. Du sykeliggjør noe som er så inderlig enkelt: en sovepose, et liggeunderlag og i morgen er det stevne igjen.

Anonymkode: 6ba09...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Etter noen tiår på gulvet i diverse klasserom Norden rundt med unger av begge kjønn og foreldre av begge kjønn må jeg bare si at jeg ler godt og inderlig av deg. Du sykeliggjør noe som er så inderlig enkelt: en sovepose, et liggeunderlag og i morgen er det stevne igjen.

Anonymkode: 6ba09...c94

Jeg sykeliggjør ingenting, da tillegger du meg meninger jeg ikke har skrevet. 

Jeg påpeker bare at dette handler om andre enn far og datter, og at andre jenter kan synes det er ubehagelig. 

Jeg er selv mor til en håndballjente på 10, har selv vært med på cup og da måtte fedrene sove adskilt fra jentene (men gjerne med sin egen datter på et annet rom). 

Anonymkode: 3939b...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har jeg bare vært på cup med gutter 8-10 år. På disse cupene har både mødre og fedre sovet på rom med guttene.

Mødre og fedre på samme rom altså, selv om vi er voksne. 

På et tidspunkt kan vel ikke mødrene være med lenger, siden barna er blitt for store. Men jeg syns det er litt rart.

Anonymkode: c8374...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så merkelig som å skille gutter og jenter på separate rom for å sove? Hvorfor gjøre det?

Hvis man må dele gruppa i 2 pga plass ville jeg delt tilfeldig. Og hatt voksne av begge kjønn der.

Regner med at vi snakker om store sovehaller, eller klasserom her.

Anonymkode: 29846...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så mye greier det er nå om dagen.... er det ikke meningen at unger skal vokse opp med at det er ok å sove med en annen voksen person enn fra eget kjønn. Ved denne holdningen lager vi jo et tankesett om de ekle mennene som ikke kan dele rom med små jenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2020 den 22.56, Anonym bruker skrev:

Min datter skal på håndballcup. De skal overnatte. Fikk melding av lagleder at min mann ikke kan overnatte på fellesrom med vår datter. Jentene begynner å bli større og det er derfor bare kvinnene som kan sove med barna sine på denne skolen. Pga små babyer kan jeg ikke overnatte, men er dette riktig da? Jentene er 10 år. 

Anonymkode: 36d87...92d

Helt idiotisk, har ikke hatt den problemstillingen her ihvertfall. Datteren vår har gått på fotball og her har foreldrene enten det har vært mor eller far, sovet sammen med barnet i en gymsal eller hvor de enn har overnattet. Hva hvis barnet ikke har en mor, da får ikke det barnet noensinne med seg en voksen fordi far er utelukket fra alle arrangement fordi han er mann ? Tror jeg hadde tatt en runde på dette, de kan da ikke være så prippen? Tror jeg på full faenskap hadde tatt med meg babyene og satset på at babyene holdt  hele laget våkent natten igjennom med barneskrik. 

Anonymkode: 7b181...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tenkt over at det kan være et barn med vonde opplevelser bak seg i denne gruppen og at det er grunnen til at menn ikke skal få sove sammen med barna?

Anonymkode: 2ca8d...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har noen tenkt over at det kan være et barn med vonde opplevelser bak seg i denne gruppen og at det er grunnen til at menn ikke skal få sove sammen med barna?

Anonymkode: 2ca8d...025

Det skal da virkelig ikke alle betale for.

Anonymkode: 6ba09...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 21.06, Anonym bruker skrev:

Er noe forbanna sprøyt. Det er ingenting sexuelt med at en voksen mann sover med 10 år gamle jenter i et klasserom på håndballeir. 

Anonymkode: b41e1...e87

Det er en grunn til at man må ha politiattest.

Anonymkode: 83a42...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...