Gå til innhold

Jeg synes folk som nå pakker kofferten nå, modig og besluttsom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

for utenlandsreiser i form av ferie i utsatte områder nesten er verre enn vaksinemotstandere. 

Anonymkode: 92775...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

for utenlandsreiser i form av ferie i utsatte områder nesten er verre enn vaksinemotstandere. 

Anonymkode: 92775...1f3

Ja, de er jo like potensielt med på å spre smitten pga egoisme.

Anonymkode: c9e61...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

for utenlandsreiser i form av ferie i utsatte områder nesten er verre enn vaksinemotstandere. 

Anonymkode: 92775...1f3

De som er ennå verre enn dét igjen, er sånne som deg.

Gratulerer, du vant kåringen! 🏆

Anonymkode: 4b3b1...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg synes det er rart at man ville bli halshogd her inne hvis man sa man planla å ta med et uvaksinert barn på ferie til et sted med meslingforekomst, mens det er helt ok å ta med hele familien til Italia nå. 

Anonymkode: 1bf91...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må si jeg synes det er rart at man ville bli halshogd her inne hvis man sa man planla å ta med et uvaksinert barn på ferie til et sted med meslingforekomst, mens det er helt ok å ta med hele familien til Italia nå. 

Anonymkode: 1bf91...79e

Ikke sant. Dobbeltmoral!

Anonymkode: c9e61...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så mye hysteriske folk her inne. Noen ganger lurer jeg på om majoriteten her inne er uskolerte idioter uten evnen til å tenke. 
Flytt ut i skogen og lev av det jorda har å tilby om du er så faens redd. 

Anonymkode: 018d3...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye hysteriske folk her inne. Noen ganger lurer jeg på om majoriteten her inne er uskolerte idioter uten evnen til å tenke. 
Flytt ut i skogen og lev av det jorda har å tilby om du er så faens redd. 

Anonymkode: 018d3...88f

Nå er det du som framstår som usikkert idiot her da. Dette skjønner du visst lite av.

Anonymkode: c9e61...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det du som framstår som usikkert idiot her da. Dette skjønner du visst lite av.

Anonymkode: c9e61...8db

Da seiler vi i samme båt da eller? Opplys meg gjerne om hva jeg ikke har skjønt. Eller hva smarte du har skjønt jeg ikke skjønner. 

Anonymkode: 018d3...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da seiler vi i samme båt da eller? Opplys meg gjerne om hva jeg ikke har skjønt. Eller hva smarte du har skjønt jeg ikke skjønner. 

Anonymkode: 018d3...88f

Les litt nyheter du, hvis du da likevel ikke skjønner noe så kan jeg sikkert hjelpe deg. 

Anonymkode: c9e61...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, historieløs? Spanskesyken begynte også smått og første smittebølgen var ikke den verste. Og den sykdommen kom i en tid der folk var mye mindre mobil. Det er ganske nøyaktig 100 år siden og dermed har det nettopp skjedd i menneskehetens historie.

Spørsmålene om hvor smittsom corona-viruset virkelig er (stikkord R0), hvor lang inkubasjonstiden er og hvor mange viruspartikler man må få i seg før, alt dette er ikke endelig besvart. For å bli smittet av noro-virus (omgangssyke) trengs det ikke mer enn 100 viruspartikler! Så å nedsnakke potensiell fare er ikke spesielt smart, akkurat som å bli panisk.

Vi snakkes igjen om 3 måneder, da ser vi hvilken vei det gikk.

Anonymkode: 3e2eb...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...