Jump to content
Anonym bruker

Alt er visst kleint om dagen......😳

Recommended Posts

Anonym bruker

Min rykende ferske tenÄring er virkelig tenÄring. Det meste er kleint, utprÞvende oppfÞrsel her hjemme, lukker seg inne pÄ rommet med mobil og «100 venner» pÄ chat osv. FÄr heldigvis beste skussmÄl av andre foreldre..

Spurte han om han ville vĂŠre med meg og lillebroren pĂ„ kino i morgen...DET var visst det kleint Ă„ gĂ„ med moren og broren sin pĂ„ kino😂😂

Hvordan er deres tenÄring?

Anonymkode: 7841b...972

Fortsetter under...

Anonym bruker

HÞres ut som om du har en helt normal tenÄring ;)

Anonymkode: 42ed5...cbd

Anonym bruker
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HÞres ut som om du har en helt normal tenÄring ;)

Forresten, en venninne av meg hadde en tenÄringssÞnn som var pÄ samme mÄten en periode. Hun lÞste det ved Ä lage filmkvelder hjemme, ofte satt eller lÄ han, hun og et annet sÞsken i hans seng, lysene slÄtt av, og sÄ sÄ de film sammen pÄ hans datamaskin. Da var det visst veldig greit for ham Ä vÊre sammen med sÞsken og mamma ;) Til og med jeg ble invitert til Ä se film sammen med han og mor og sÞsken en gang. Det sÄ jeg pÄ som en stor tillitserklÊring fra ham. Og sÄ hadde vi nÊre og interessante diskusjoner om filmen i etterkant der i mÞrket og faktisk noen dager etterpÄ igjen, men da i stuen, for da var "klein"-faktoren plutselig borte. I hvert fall midlertidig ;)

Tror tenÄringene ofte har behov for nÊrhet og samspill med familien, men de vet liksom ikke hvordan hÄndtere det sammen med det Ä finne seg selv og sin rolle i livet. SÄ noen ganger kan det hjelpe Ä tenke pÄ litt andre mÄter Ä gjÞre det pÄ som er pÄ deres premisser, og likevel kjekt for andre ogsÄ.