Gå til innhold

Har man med valpen sin på skole/barnehageavslutninger osv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man skal ikke ta med seg hun steder der det er mulig at man møter mennesker med allergi eller som er redde. 17.mai og avslutninger og cuper er for mennesker, ikke for dyr. Mennesker går foran dyr. De som er redd hunder holder seg ofte unna steder der de kan møte hund, men de kan ikke sperre seg inne fordi mennesker med hund mener de må ta seg sammen

Anonymkode: 43922...80b

Jeg kan ikke sperre hunden min inne i tilfeloe noen er redd eller allergisk. 

Anonymkode: b04d4...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke sperre hunden min inne i tilfeloe noen er redd eller allergisk. 

Anonymkode: b04d4...a77

Nei, det kan du ikke, og det skal du heller ikke. Men det er fremdeles tillatt å bruke hodet, og ikke ta med hund på steder og tilstelninger der det ikke er naturlig å ta med hund. 

I de aller fleste tilfelle er det også mye bedre for hunden å være hjemme. 

Hilsen hundeeier. 

Anonymkode: c5fd6...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke sperre hunden min inne i tilfeloe noen er redd eller allergisk. 

Anonymkode: b04d4...a77

Ingen har bedt deg sperre hunden inne. Men du kan da vise hensyn til at ikke alle elsker hunden din like mye som det du gjør? 
Jeg er både redd og allergisk, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger folk lar hunden sin komme bort til meg for så å si «den er snill». Jeg driter i om den er snill. Den hunden som gikk til angrep på meg var også en snill hund. Helt til den ikke var det lenger. Den beit meg rett og slett fordi jeg ikke ga den oppmerksomhet. Jeg holder meg unna steder der jeg vet det ferdes folk med hund, og hundeeiere bør også holde hunden unna steder der de møter på mennesker som kan være allergisk eller redd. 

Anonymkode: 43922...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...