Gå til innhold

Hvor mange plasser har du bodd siden du ble født?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

21 med botid over 3 månder+ et år i Australia der jeg flytta så ofte at jeg ikke anser det som å bo noen plass.

Bodd 7komuner i Norge 4 av de har bystatus. 

Jeg er ikke flink å pakke og flytte jeg hater det. Samt at jeg aldri har følt at jeg hører til. Så nå har jeg bodd samme plass i 7 år og tenker å klamre meg fast til onga flytter hjemmefra.  Vil så gjerne at de skal ha en hjemplass der de møter barndomsvenner hvis de flytter vekk.

 

Anonymkode: 2f83b...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodd fire ulike steder i tre forskjellige byer. Har også 50/50 ett sted, så det tells kanskje. 

Anonymkode: ef786...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 land, 10 steder, flyttet 25 ganger, 30 om man teller med boligene til faren min etter foreldrene mine ble skilt. De fleste er etter jeg flyttet hjemmefra, rastløs sjel. Har lovet ungene å ikke flytte mer før de forlater redet. Ble litt flytting etter samlivsbrudd, heldigvis bare ett skolebytte (bedre skole), men nå bor jeg og far i samme nabolag og har begge kjøpt. Drømmer meg likevel bort i små leiligheter i sentrum, men det får bli om 8-10 år 😄 

Anonymkode: fb530...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 steder fordelt over 3 byer i Norge og 1 sted i utlandet. Her jeg bor nå, har jeg bodd i 10 år, er faktisk det første stedet som føles ut som et hjem, og her vil jeg gjerne bo en del år til.

Anonymkode: 2c5e4...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg regner med 3 steder på grunn av studier og et to måneders praksisopphold og hver gang jeg byttet bolig blir det 10 steder. Hvis jeg bare regner med de gangene det var nødvendig med adresseforandring blir det 2 steder. Et sted før jeg var 1/2 år.

Anonymkode: 2b535...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...