Gå til innhold

Blåmerker i ansiktet på barnet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjør ikke det. Men jeg har kanskje et annet syn på bhgansatte enn andre, regner alltid med at de kommer med "sånne" svar.

Vi hadde en mobbesak, der en bhgansatt mente og sa at offeret blåste ting ut av proporsjoner. Så jeg reagerer ikke på sånt. Virker som et standardsvar 

Anonymkode: 42fb1...c9a

Men man bør reagere på slike ting, for barna kan bli formet og skadet for livet av slike udugelige bhg.-ansatte.

Bare sånn at det er sagt - jeg setter stor pris på de bhg.-ansatte som gjør en god jobb rundt om i hele landet. Men som alle andre steder må de som ikke gjør jobben sin lukes ut. Om det i tillegg er vold i en eller annen form, da bør det reageres skarpt og slike ansatte må miste muligheten til å jobbe med barn noensinne igjen.

Anonymkode: 989e0...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det du tenker kan ha skjedd? Hvis du tenker at det kan være påført av de som jobbet der, tror du ikke de hadde hatt en dekkhistorie klar? Jeg tenker at mest sannsynlig har han falt og slått seg. Kanskje han har vært et sted det ikke er lov å være uten voksne når han slo seg og derfor ikke vil snakke om det av frykt for kjeft?  Eller så kan det rett og slett være at han er drit lei av at du maser og graver om dette mens du ser så alvorlig ut. Gutten er 4 år!!! De får stadig vekk blåmerker, både i ansiktet og andre steder. 

Anonymkode: b8dad...293

Du, de får ikke 3-4 tydelige blåmerker uten å ha noen som helst formening om hvordan det har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei de har ingen forklaring. Svaret til den ene voksne var «jeg får også masse blåmerker hele tiden. Faktisk får jeg blåmerke bare noen ser på meg så!» 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 35a3d...a16

Tåpelig person. Ikke gi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei de har ingen forklaring. Svaret til den ene voksne var «jeg får også masse blåmerker hele tiden. Faktisk får jeg blåmerke bare noen ser på meg så!» 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 35a3d...a16

Jobber selv i bhg, noe slikt hadde jeg aldri sagt til en foreldre. 

Hadde et barn på min av slått seg eller fått blåmerker og jeg ikke sett det, hadde jeg i hvertfall forhørt meg med mine arbeidskolleger! 

Noen må ha sett hva som er skjedd, for barna skal ikke være alene. 

Anonymkode: e8a2b...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jobber selv i bhg, noe slikt hadde jeg aldri sagt til en foreldre. 

Hadde et barn på min av slått seg eller fått blåmerker og jeg ikke sett det, hadde jeg i hvertfall forhørt meg med mine arbeidskolleger! 

Noen må ha sett hva som er skjedd, for barna skal ikke være alene. 

Anonymkode: e8a2b...976

Avdeling**

Anonymkode: e8a2b...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...