Gå til innhold

Overbevist om MA. Hvordan kan jeg finne ut av det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

At det skal bli vanskeligere å bli gravid etter utskraping er tull. Dette er noe de tenkte før, men har nå i nyere tider begynt å vike fra. Medisinsk abort er absolutt mest skånsom, men kirurgisk abort har ingenting å si for å skulle bli gravid raskt igjen.
 

Så kjære ts, ikke ta det til deg og slapp av! Det blir ikke vanskeligere. Det er gammel teori. Jeg hadde kjørt på så fort blødningene stopper :) Man trenger ikke å vente en syklus. Det er kun for å beregne termin og slikt. Jeg sliter også med å bli gravid og fant ut i dag at jeg har en muskelknute i livmoren. Håper det klaffer for oss begge snart!! ❤️

Anonymkode: 5f647...436

Da kan du jo bare uttale deg om ting du ikke kan da. Så kan vi som har sett flere titalls kir aborter mene vårt. 

Anonymkode: 9f001...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du jo bare uttale deg om ting du ikke kan da. Så kan vi som har sett flere titalls kir aborter mene vårt. 

Anonymkode: 9f001...c90

Dette uttaler jeg meg om basert på hva sykehuset sa til meg i august. Uansett om det var sant eller ikke, så syns jeg det er veldig korttenkt av deg å kommentere noe sånt til en som sørger og skal gjennom det nå. 

Anonymkode: 5f647...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du jo bare uttale deg om ting du ikke kan da. Så kan vi som har sett flere titalls kir aborter mene vårt. 

Anonymkode: 9f001...c90

Og jeg kan også si at «vi (dere) som har sett flere titalls kirurgiske aborter» har ingenting dere kan si u-an-sett, for mennesker er forskjellige og burde vite at det ikke finnes noe som helst fasit på ting. «Dere» som har sett kirurgiske aborter regner ikke jeg med at «Dere» har hatt en oppfølgning og sjekka alle disse samme titalls abortene etterpå, for oppfølgning er faktisk en VELDIG dårlig og sjelden praksis med mindre man som pasient ringer inn på grunn av positive tester eller blødninger etc. Her i landet blir det ikke tilbudt standard oppfølgning. Man må oppsøke det selv ved behov. Så jaa, tar det du sier med en klype salt.

Anonymkode: 5f647...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...