Gå til innhold

Åhh, dette med å være så betatt er nytt for meg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å snakke med en mann på en datingside. Samme dag som vi begynte å snakke, kom han på besøk til meg. Og alt bare klaffet liksom! Han er så omtenksom, snill, sykt deilig, og jeg bare tenker wow. Hva skal en sånn mann med meg. Men samtidig, hvorfor ikke. Han viser tydelig at han liker meg og jeg liker han så godt. 

Det har vært hvertfall 10år siden jeg har følt noe sånt og jeg er litt redd. Men samtidig så ønsker jeg bare å være med han hele tiden! Han gir meg følelser jeg ikke trodde jeg hadde lenger, og seksuelt så bare åhhh. Jeg har ikke kjent på seksuelle følelser på mange år og trodde rett og slett jeg var aseksuell, så kommer han her inn i bilde. 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men omg, jeg er så sykt betatt og håper virkelig det varer en stund!

Andre som har kjent på det her? Føler meg litt lost 🙈

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... ikke problematiser? Selv har jeg det sånn med en mann som er gift, jeg er også gift. Det er komplisert, det du skisserer er bare deilig.

Anonymkode: 1c247...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja... ikke problematiser? Selv har jeg det sånn med en mann som er gift, jeg er også gift. Det er komplisert, det du skisserer er bare deilig.

Anonymkode: 1c247...d2a

Åh, det er null problem, er bare så uvant og jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal oppføre meg 🙈 Han er så deilig og alt annet og jeg skulle bare ønske jeg kunne være med han hele tiden. Hjertet banker fort nesten hele tida 😍🙈

Høres kjipt ut at dere begge er gift, det må være tøft! Ingen sjans for at det kan bli dere?

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig betatt av en fyr. Men har ikke kommet så langt som deg, Hi. Vi har kikket på hverandre i lang tid, men får liksom aldri møttes under omstendigheter hvor vi kan prate privat, så det går med museskritt fremover. Men nå fikk vi såvidt et par minutt samtale nylig, og da var det helt tydelig at han la ut et hint, eller mer enn et hint, så vet at vi snart vil møtes.

Mange år siden jeg var så betatt av en fyr, og blir jo hel tussete bare jeg ser ham på lang avstand, går og smiler bredt for meg selv uten grunn. Dagene går såååå sakte inntil jeg vet vi møtes, men håper jo stadig å treffe på ham utenom dette.

Han er på noen måter ganske annerledes enn menn jeg har likt før, så det er spennende. Har bare lyst å krype inn i armkroken hans og bli der! :wub:

Anonymkode: 700e1...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2020 den 22.54, Anonym bruker skrev:

Jeg er også veldig betatt av en fyr. Men har ikke kommet så langt som deg, Hi. Vi har kikket på hverandre i lang tid, men får liksom aldri møttes under omstendigheter hvor vi kan prate privat, så det går med museskritt fremover. Men nå fikk vi såvidt et par minutt samtale nylig, og da var det helt tydelig at han la ut et hint, eller mer enn et hint, så vet at vi snart vil møtes.

Mange år siden jeg var så betatt av en fyr, og blir jo hel tussete bare jeg ser ham på lang avstand, går og smiler bredt for meg selv uten grunn. Dagene går såååå sakte inntil jeg vet vi møtes, men håper jo stadig å treffe på ham utenom dette.

Han er på noen måter ganske annerledes enn menn jeg har likt før, så det er spennende. Har bare lyst å krype inn i armkroken hans og bli der! :wub:

Anonymkode: 700e1...df8

Det høres jo veldig spennende ut da! Og tenk hvor bra det blir når dere endelig får vært sammen 😍

Han her begynte jeg å snakke med på fredag for en uke siden liksom, og han kom jo samme kveld på besøk. Så kom han igjen lørdag og sov over 😍 Og plutselig ringte han i sta og sa han var på vei innom etter jobb 😊 Så det var koselig ❤

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det høres jo veldig spennende ut da! Og tenk hvor bra det blir når dere endelig får vært sammen 😍

Han her begynte jeg å snakke med på fredag for en uke siden liksom, og han kom jo samme kveld på besøk. Så kom han igjen lørdag og sov over 😍 Og plutselig ringte han i sta og sa han var på vei innom etter jobb 😊 Så det var koselig ❤

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

Ja, jeg håper det blir bra 😍

 

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han var tydeligvis ikke så perfekt som jeg trodde 😐

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

Å, nei! Hva skjedde?

Anonymkode: 700e1...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg håper det blir bra 😍

 

Å, nei! Hva skjedde?

Anonymkode: 700e1...df8

Han mener plutselig at jeg må glattbarbere meg der nede ellers vil han ikke se meg mer. Jeg sa at javel, da får det bare være sånn. Jeg føler meg mer kvinnelig med hår og håret blir.. Så det var visst enden på det..

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det sånn her dating livet skal være? Man må forandre seg for at folk skal like deg? Faen altså, den første mannen jeg har likt på så mange år.. 

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han mener plutselig at jeg må glattbarbere meg der nede ellers vil han ikke se meg mer. Jeg sa at javel, da får det bare være sånn. Jeg føler meg mer kvinnelig med hår og håret blir.. Så det var visst enden på det..

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

For en kronidiot!

Enda godt han avslørte seg så tidlig. Han der er ikke verdt å kaste bort en kalori på. Husk det om du føler du blir lei deg. Han var ikke den du trodde han var, så den du "savner" er en han ikke er. Men den du savner, han finnes der ute et sted - og han vil like deg slik du er.

Kanskje jeg risikerer det samme, jeg har aldri vært glattbabert heller. Fjernet en del for en del år tilbake, men har hele tiden hatt igjen noe hår. For en del uker siden, før det gikk opp for meg at det kanskje kan bli noe mer med han jeg liker bestemte jeg meg for at når får hele busken bare vokse en stund, så får jeg bare stusse den litt innimellom. Jeg liker at det er litt mindre hår på sommeren, så det blir vel til at jeg fjerner noe av det da. Men aldri om jeg fjerner alt. Fjernet mye en gang eller to, men holdt da på å klø meg ihjel, så aldri igjen!

Nei, vet du hva - du finner bedre menn enn han dusten der! Nå slipper du å kaste bort mer tid på ham. Jeg har forresten en eks for mange år tilbake som innimellom, når han er singel, sender meg en melding og spør "du har vel ikke klippet håret??". Tok litt tid før jeg forstod at han ikke mente hodehåret ;) Da vi var sammen hadde jeg full busk, og han synes det er så trist at de fleste han møter er glatte, så innimellom drømmer han seg tilbake. Må bare le av ham ;) Så de finnes! Jeg har aldri fått noen klager, så jeg tror de fleste menn egentlig ikke bryr seg så mye, bare man kanskje stusser litt på lengden innimellom slik at det ikke blir altfor langt.

Anonymkode: 700e1...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en kronidiot!

Enda godt han avslørte seg så tidlig. Han der er ikke verdt å kaste bort en kalori på. Husk det om du føler du blir lei deg. Han var ikke den du trodde han var, så den du "savner" er en han ikke er. Men den du savner, han finnes der ute et sted - og han vil like deg slik du er.

Kanskje jeg risikerer det samme, jeg har aldri vært glattbabert heller. Fjernet en del for en del år tilbake, men har hele tiden hatt igjen noe hår. For en del uker siden, før det gikk opp for meg at det kanskje kan bli noe mer med han jeg liker bestemte jeg meg for at når får hele busken bare vokse en stund, så får jeg bare stusse den litt innimellom. Jeg liker at det er litt mindre hår på sommeren, så det blir vel til at jeg fjerner noe av det da. Men aldri om jeg fjerner alt. Fjernet mye en gang eller to, men holdt da på å klø meg ihjel, så aldri igjen!

Nei, vet du hva - du finner bedre menn enn han dusten der! Nå slipper du å kaste bort mer tid på ham. Jeg har forresten en eks for mange år tilbake som innimellom, når han er singel, sender meg en melding og spør "du har vel ikke klippet håret??". Tok litt tid før jeg forstod at han ikke mente hodehåret ;) Da vi var sammen hadde jeg full busk, og han synes det er så trist at de fleste han møter er glatte, så innimellom drømmer han seg tilbake. Må bare le av ham ;) Så de finnes! Jeg har aldri fått noen klager, så jeg tror de fleste menn egentlig ikke bryr seg så mye, bare man kanskje stusser litt på lengden innimellom slik at det ikke blir altfor langt.

Anonymkode: 700e1...df8

Jeg bare fatter ikke, jeg er en voksen kvinne, jeg har hår. Også spør han meg n om jeg kan fjerne det, jeg sa nei og da sier han at ok, da vil han ikke se meg mer. Og så sier han at han må legge seg så god natt, med en smiley 🙈🙈🙈 og jeg sitter her og bare tenker hva faen liksom... Jeg driter vel nå i om han er trøtt og skal legge seg. Hva forventer han, er god natt??? Ja, bra jeg fant det ut med en gang, han er null verdt min tid om det skal være på den måten.

Åh, han eksen din høres ut som en mann, en kvinne skal ha hår i mine øyne og jeg tenner litt mer på menn som liker det også 🙈

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare fatter ikke, jeg er en voksen kvinne, jeg har hår. Også spør han meg n om jeg kan fjerne det, jeg sa nei og da sier han at ok, da vil han ikke se meg mer. Og så sier han at han må legge seg så god natt, med en smiley 🙈🙈🙈 og jeg sitter her og bare tenker hva faen liksom... Jeg driter vel nå i om han er trøtt og skal legge seg. Hva forventer han, er god natt??? Ja, bra jeg fant det ut med en gang, han er null verdt min tid om det skal være på den måten.

Åh, han eksen din høres ut som en mann, en kvinne skal ha hår i mine øyne og jeg tenner litt mer på menn som liker det også 🙈

Anonymkode: b74d8...ca4

Den eksen hadde noen sider som gjorde at vi ikke passet sammen på sikt, men han er definitivt en ordentlig Mann. Trygg i seg selv, morsom, veldig tiltrekkende. Av en eller annen grunn virker han som fluepapir på sminkedukke-damer - til hans stadige frustrasjon, for han liker jo best de som er naturlig ;)

Nå har jeg haket av slik at jeg følger tråden din. Hvis jeg finner ut hva "min" mener om saken skal jeg gi deg en liten tilbakemelding ;)

Når du får summet deg litt - lykke til med å finne den rette :)

Anonymkode: 700e1...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med det er en god grunn til at han er en eks! Men en mann skal virkelig ikke bry seg om litt hår på musa...

Du har ikke lyst til å skrive til meg privat da? Kan svare med nick 😊 Har veldig lyst å høre åssen det går med deg 😊

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, når jeg sa til han at det var synd at det var sånn, så fikk jeg til svar at ja siden jeg ikke hører etter så må det bare være sånn. Da tenkte jeg, herregud er det mulig å være så tett! Glad jeg slapp unna han! Synes litt synd på han egentlig, lykke til med å finne ei som bare gjør som han sier fordi han sier det 😂

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et muppetshow. Greit nok at han foretrekker at ts er glattbarbert, det er det mange menn som gjør, men å forlange det er noe helt annet. Har aldri hørt om en mann som er så fullstendig blåst. Dessuten er det noen kvinner som kler bedre å være bare stusset nedentil. 

Anonymkode: 52007...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, regner med det er en god grunn til at han er en eks! Men en mann skal virkelig ikke bry seg om litt hår på musa...

Du har ikke lyst til å skrive til meg privat da? Kan svare med nick 😊 Har veldig lyst å høre åssen det går med deg 😊

Anonymkode: b74d8...ca4

Sender deg privat om du legger ut nick :)

Anonymkode: 700e1...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et muppetshow. Greit nok at han foretrekker at ts er glattbarbert, det er det mange menn som gjør, men å forlange det er noe helt annet. Har aldri hørt om en mann som er så fullstendig blåst. Dessuten er det noen kvinner som kler bedre å være bare stusset nedentil. 

Anonymkode: 52007...36a

Jeg er helt enig. Måten han sa det på og ble irritert for jeg ikke hørte etter og gjorde som som han sa, da tenker jeg bare ikke faen. Jeg er bare overaska over at det finnes menn som er sånn 🤦‍♀️😂

Hi

Anonymkode: b74d8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sender deg privat om du legger ut nick :)

Anonymkode: 700e1...df8

Okei, litt flaut men her kommer nick 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...