Gå til innhold

Er jeg for gammel til å få en til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 barn, og nå ønsker sambo en til! Veldig overrasket over det men er jeg blitt for gammel? Har akkurat fylt 34. Sa jeg ikke skulle være eldre enn 30 med siste men nå ble jeg litt usikker.

 

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 34 når jeg gikk eldstemann. Må er han 12 år. Jeg følte ikke at det var for gammelt 

Anonymkode: 79d03...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må du kjenne på selv. Jeg blir 33 og føler jeg er alt for gammel til å få flere, men flere på min alder har ikke begynt enda. Eller skal ha sin første nå. Ser ikke ned på dem og synes de er for gamle av den grunn. Er hva som passer til hver enkelt person. 

Anonymkode: f9e03...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

føler meg ikke gammel selv, tenker mest på hvor gamle andre er når de får barn. Var 22 med første så kanskje ikke så rart man føler seg litt eldre:)

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 3 barn, og nå ønsker sambo en til! Veldig overrasket over det men er jeg blitt for gammel? Har akkurat fylt 34. Sa jeg ikke skulle være eldre enn 30 med siste men nå ble jeg litt usikker.

 

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Så moro! Du er virkelig ikke for gammel😂 Hvor gamle er de andre tre da? Jeg har alltid sagt at om jeg skal ha en ny runde barn så må det bli to stk så de har hverandre. Orker ikke «enebarn»-styret. Men nå er de eldste 9 og 12 da 😉

Anonymkode: 47705...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så moro! Du er virkelig ikke for gammel😂 Hvor gamle er de andre tre da? Jeg har alltid sagt at om jeg skal ha en ny runde barn så må det bli to stk så de har hverandre. Orker ikke «enebarn»-styret. Men nå er de eldste 9 og 12 da 😉

Anonymkode: 47705...9e8

De er 12,10 og 3 år😊

kjente jeg ble skikkelig glad når ingen sa at det var for gammelt. Da må jeg vurdere der seriøst😊

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er 12,10 og 3 år😊

kjente jeg ble skikkelig glad når ingen sa at det var for gammelt. Da må jeg vurdere der seriøst😊

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Da passer det jo perfekt med en til da 😊 Så treåringen har noen om noen år 😊

Anonymkode: 47705...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da passer det jo perfekt med en til da 😊 Så treåringen har noen om noen år 😊

Anonymkode: 47705...9e8

(Altså aldersforskjellen er stor i begynnelsen men går seg til etterhvert mente jeg 😉)

Anonymkode: 47705...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 3 barn, og nå ønsker sambo en til! Veldig overrasket over det men er jeg blitt for gammel? Har akkurat fylt 34. Sa jeg ikke skulle være eldre enn 30 med siste men nå ble jeg litt usikker.

 

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Jeg fikk første sv tre da jeg var 35...

Anonymkode: 268e2...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er 12,10 og 3 år😊

kjente jeg ble skikkelig glad når ingen sa at det var for gammelt. Da må jeg vurdere der seriøst😊

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Spørsmålet er jo tåpelig, regnet du seriøst med at folk her ville si at du er for gammel?

Anonymkode: 90579...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar:)

føler meg ikke gammel selv, tenker mest på hvor gamle andre er når de får barn. Var 22 med første så kanskje ikke så rart man føler seg litt eldre:)

Anonymkode: 6a4bc...2b2

Jeg var også 22 med første. Du er jo ikke for gammel for å få barn. Men det kan være lurt å tenke over om du ønsker kombinasjonen tenåring og baby? Man orker jo alt når man må, men personlig kjenner jeg meg nok allerede litt for sliten av hverdagen til å skulle ta meg av en baby i tillegg. Har en på 15. En del sene kvelder med henting, mye som skal følges opp på skole og fritid i tillegg til jobb. 
 

Men akkurat dette vet du best selv, hvor mye overskudd du har. 

Anonymkode: fef5a...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, folk får jo barn langt opp i førtiårene, hvorfor skulle du være for gammel? 

Spørsmålet er heller om du synes det er greit med atpåkladd og å ha så stor spredning i alder. Å følge opp tenåringer og barnehagebarn er to ganske forskjellige ting, og det er ikke for alle å gjøre det samtidig. 

Hva som passer dere best vet bare du. 

Anonymkode: 4cdfb...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt provosert av spørsmålet....

I hvilken verden lever du i når du tror at 34 år er for gammelt å få barn?

Anonymkode: 30bfe...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...