Gå til innhold

Inspirert av annen tråd; har jeg hatt mange sex partnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 og har hatt mellom 54-56 partnere. Litt usikker der. Det er mange sexpartnere, men det driter jeg i. Slutshaming er UT. Sex er naturlig og godt. De aller fleste har sex. Så lenge man er renslig og sjekker seg hver gang man har hatt ubeskyttet sex så er det da vel ikke så nøye. Noen liker masse sex og for andre holder det med sex 1 gang i mnd med en fastpartner. 
 

Når jeg blir eldre slipper jeg hvertfall å angre på å ikke levd fritt og kost meg 😛 

Anonymkode: bca86...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så veldig mange kanskje. Men apropos regnestykket ditt, det er jo noen som også har en del sexpartnere etter at de er gifte,  med mannens samtykke eller ikke. Litt spesielt, men ikke for alle.

Anonymkode: e443a...62f

Men det gjelder ikke i HI sitt tilfelle. Hva andre gjør er jo irrelevant. 

Anonymkode: 209f3...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med mannen siden jeg var 21. Har hatt sex med fem menn. Det er alt for lite. Angrer på at jeg ikke var litt lausere da jeg var ung og singel. 

Anonymkode: d2e74...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt sex med 12 tror jeg.. angrer litt på jeg ikke hadde sex med flere før jeg slo meg til ro..men men😋 jeg synest ikke du har hatt mange nei. Er litt misunnelig. Sex er deilig😍

Anonymkode: b600a...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...