Gå til innhold

Du, anonyme, som tipset meg om å bruke havremel i stedenfor gryn i grøten. Takk!


tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

Hele familien har nettopp nytt en nydelig frokost med fløyelsmyk havregrøt. 

Det var bare knallgodt. At jeg ikke har tenkt på å bruke havremel isteden for gryn selv. Ernæringsmessig er det jo det samme.

Så takk, du anonyme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten.

Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Elina skrev:

Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten.

Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. 

Neinei, ikke kjøp havremel! Kjør lettkokte havregryn i blenderen. Det er nøyaktig det samme og koster en brøkdel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Elina skrev:

Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten.

Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. 

Jeg fant havremel på meny i går.

Elsker semulegrynsgrøt, men får så problemer med blodsukkeret av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Elina skrev:

Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten.

Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. 

De selger havremel på Meny

Anonymkode: f0064...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men metter det like mye som hele gryn? Bare ser for meg at grøten fordøyes raskere?

Anonymkode: 48b46...1c3

Jeg synes den mettet godt. Jeg dro og trente styrke etter frokost og grøten holdt meg gående. Jeg er avhengig av å spise godt før trening, og det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Jeg synes den mettet godt. Jeg dro og trente styrke etter frokost og grøten holdt meg gående. Jeg er avhengig av å spise godt før trening, og det gikk bra.

Takk, dette skal prøves!

Anonymkode: 48b46...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den i dag! Fantastisk!! 🙌🏼 
Rørte inn en liten skje smør og litt honning, og hadde rørte, usøtede jordbær oppå. 🤤 

Takk for tipset! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Hannasbananas skrev:

Jeg prøvde den i dag! Fantastisk!! 🙌🏼 
Rørte inn en liten skje smør og litt honning, og hadde rørte, usøtede jordbær oppå. 🤤 

Takk for tipset! 

Så bra!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...