Gå til innhold

Hva er planen for søndag, da, damer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søndagstur med ungene et par timer, pinnebrød og bål. Så til «byen» på middag med noen venner og sikkert en film for alle i ettermiddag/kveld. Og alt jeg burde gjøre som å sortere masse klær osv... det må innimellom her.

Anonymkode: d2e4d...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig innevær her. 

Jeg skal ta med meg yngstemann og en kompis til skolen der jeg jobber og leke inne i gymsalen. 

Så blir det en tur til mine foreldre og spise middag og treffe søster/svoger/ nevø senere. 

Anonymkode: dd7de...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først håndballkamp, så en håndballkamp til, så en pause. Så fotballkamp. Så er det hjem for dusjing og lage middag og så legge seg

Anonymkode: 6eedb...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir nok bare hjemme og slapper av, siden datteren vår akkurat har hatt influensa og ikke orker noe særlig ennå. Tenker vi lager vafler eller noe annet godt og ser om det kan friste, siden hun ikke har spist på en uke.

Anonymkode: 74a92...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaske klær, bake litt, gå en tur, hjelpe 16-åringen med mattelekser, se fotballkamp, lage god middag, organisere dugnadsarbeid for korpset og hvis jeg rekker det sitte 10 min i sofaen og strikke.

Anonymkode: c382b...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise deilig lunsj sammen med ungene, rydde i kjelleren og vaske litt klær, middag hos foreldrene mine og så tror jeg vi skal bake noe godt til kveldsmat . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøsregner her. Planen er kosefrokost med film med 13 åringen min, han må bare våkne først. Så blir det nok litt husarbeid og jeg skal holde på med kortlaging.

Anonymkode: 40457...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha planer da?

Her er eldste på konkurranse i idretten sin, mellomste skal nok spille dataspill hele dagen og yngste skal på trening. Jeg skal strikke hele dagen og gjøre minst mulig. Ukedagene er så fulle at helgene gjør vi minst mulig. 

Anonymkode: c7ebc...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å gjøre minst mulig fornuftig i en hel uke, men jeg vet jo at det ikke kommer til å skje. Jeg har barnefri en uke siden ungene dro på ferie til farmor og farfar, siden barnefri er ett sjeldent ord her hjemme så vil jeg nyte det på å bruke tiden til meg selv. Jeg vet jeg ender opp med å rydde mye jeg ellers ikke får rydda eller vaska, for jeg er litt rastløs av meg. Leiligheten er egentlig greit nok rydda, men så er det de skuffene og skapa som jeg aldri rekker til. De som fyller seg opp med ting som må taes, en eller annen gang. Vet minsta har ett klesskap jeg bør tømme og få kontroll på også, hun er helt tragisk når det kommer til klær og skap. Men..... om jeg er flink så forblir det skapet bomba og jeg gjør bare ting for meg selv. 

Har ett strikkeprosjekt jeg vil bli ferdig med snart, for det kommer to strikkebøker i posten snart, da bør jeg være klar til å starte med noe derifra.

Anonymkode: 1236c...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med en skikkelig styrkeøkt på sats. 

Skal vaske hus senere. Men ellers en slapp søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding og husarbeid.

Lage god middag.

Kanskje vi rekker en tur i svømmebassenget.

Dra innom mine foreldre med noen ting.

Ønsker også å legge ut noen ting for salg, men jeg får se hva jeg rekker.

 

 

Anonymkode: bc849...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...